päiväkodista kesäloma

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
te kenellä lapset hoidossa niin miten pidätte loman lapsilla?
itse olen opiskelija ja en ole menossa kesätöihin eli siis koko kesä lomaa,mutta lapset pidän heinäkuun sekä elokuun puoliväliin kotona.ja kesäkuussa ajattelin että veisin lapset hoitoon vaikka kolme kertaa viikossa koska pitäisi tehdä lopputyötä jonka pitäisi olla valmis elokuussa.

jotenkin huono omatunto viedä lapset hoitoon kun itse olen kotona...vaikkakin teen lopputyötä. :/
tuntuu että päiväkodin henkilökunnan asenne on sellainen että en saisi viedä niitä koko kesänä koska olen kotona.

Mä olen opiskelija myös ja mä jään koko kesäksi kotihoidontuella hoitamaan lasta, eli lapsen loma alkaa melkein samaan aikaan kun mullakin... No pari päivää lapsi on vielä mun loman alkaessa hoidossa, että saan pari rästiin jäänyttä kouluhommaa tehtyä.

Mun mielestä on ihan ookoo jos tees lopputyötä ja laspet on pari päivää viikossa hoidossa, tosin hoitopaikat voi olla eri mieltä, koska kesällä niillä on muutenkin ahdasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:55 Mya kirjoitti:
Mä olen opiskelija myös ja mä jään koko kesäksi kotihoidontuella hoitamaan lasta, eli lapsen loma alkaa melkein samaan aikaan kun mullakin... No pari päivää lapsi on vielä mun loman alkaessa hoidossa, että saan pari rästiin jäänyttä kouluhommaa tehtyä.

Mun mielestä on ihan ookoo jos tees lopputyötä ja laspet on pari päivää viikossa hoidossa, tosin hoitopaikat voi olla eri mieltä, koska kesällä niillä on muutenkin ahdasta.
saako kotihoidontukea jos on päivähoitopaikka?siis vaikka lapsi olisikin koko kesän pois mutta paikka on kuitenki.

ei kai... Mulla lapsella on hoitopaikka vaan toukokuun loppuun, mutta käytännöllisesti katsoen lapsi jatkaa samassa paikassa loman loputtua. Pakko vaan katkasta hoitosuhde just ton kotihoidontuen takia.