G
Gluteus maximus
Vieras
johtajan kanssa tästä asiasta juuri keskustelinkin. Luulen, että ryhmän hoitajat olisi ottaneet, mutta ajattelin, että en voi kysyä ilman johtajan lupaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kohtuullista olisi minusta, että joustoa olisi toisinkin päin. Ei sitten ole se tilanne, että henkilöstöä olisi liian vähän, ei kai sitä ihan tunnin päälle lasketa sen mukaan, mitä on etukäteen ilmoitettu?
niin minustakin. parista tunnista kysymys ja tosiaan osa lapsista varmaan jo silloin haettukin.
tässähän se syy tohohn joustamattomuuteen tuli. ei voi riskeerata lasten turvallisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kai ne oikein voi joustaa, jos ei ole riittävästi henkilökuntaa valvomaan lapsia tms. Eihän ne ylimääräisiä saa siellä pitää.
Ymmärrettävä juttu. Se johtaja istuu oikeudessa syytettyjen penkillä, jos jotain sattuu ja päiväkodissa on hoitajamäärään nähden liikaa lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:johtajan kanssa tästä asiasta juuri keskustelinkin. Luulen, että ryhmän hoitajat olisi ottaneet, mutta ajattelin, että en voi kysyä ilman johtajan lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:johtajan kanssa tästä asiasta juuri keskustelinkin. Luulen, että ryhmän hoitajat olisi ottaneet, mutta ajattelin, että en voi kysyä ilman johtajan lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:tässähän se syy tohohn joustamattomuuteen tuli. ei voi riskeerata lasten turvallisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kai ne oikein voi joustaa, jos ei ole riittävästi henkilökuntaa valvomaan lapsia tms. Eihän ne ylimääräisiä saa siellä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:tässähän se syy tohohn joustamattomuuteen tuli. ei voi riskeerata lasten turvallisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Ei kai ne oikein voi joustaa, jos ei ole riittävästi henkilökuntaa valvomaan lapsia tms. Eihän ne ylimääräisiä saa siellä pitää.
mutta toisinpäin voidaan tehdä mitä tahansa, vaikka sulkea päiväkotiryhmä klo. 13.30. Työnantajat saavat tietysti joustaa, koska päiväkoti näin päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:mitäs tänne märiset?! Juttele pk:n johtajan kanssa. Siten voit vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli:joustoa molemmin puolin.
Ja tuo haku aika???? Ei meillä päiväkodissa moisia juttuja saanu tehä, vaikka henkilökuntaa oli sairaana.( oon ollu pk:ssa töissä 10 vuotta). Oli ihan ehdoton juttu et päikkis oli auki normaalisti, ja henkilökuntaa otettiin muualta taloista töihin, ja oma henk.kunta teki ylitöitä. Jännää.... :headwall:
näin juuri. Minäkin olen ollut pk:ssa töissä ja kyllä meiltäkin jäi sitten porukka ylitöihin tai sitten muista ryhmistä jäi ylitöihin. En ole koskaan kuullut moisesta ja siksi ihmettelin.