päiväkotiin meno ja sairaus taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
tässä mietin tällästä kun mulla on 2 lasta joista toisellaollut viime yönä vielä kuumetta n. 38 ja toinen oksenteli aamupäivän ja nyt vielä tällä kuumeisella lapsella yskä aika paha mutta päivän aikana ei kuumetta, veisitkö hoitoon? tällä jolla nyt kuumetta myös putket korvissa ja hänen kohdalla sairaanhoitaja terveyskeskuksessa sano jos jatkuu niin perjantaina lääkäriin ihan noiden korvienkin takia, nyt mietin soittaisinko pomolle etten vielä huomennakaan mene töihin,

No et vie!! Mä olen pitänyt aina vähintään kaksi kuumeetonta päivää vaikka kolmea suositellaan. Hoidossa lapsen pitää mennä muiden mukana, ulkoilla, leikkiä yms eikä jaksa puolikuntoisena, tulee helposti uudelleen kipeäksi ja sairastuttaa muut!
Paranna lapsi rauhassa ja vie vasta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No et vie!! Mä olen pitänyt aina vähintään kaksi kuumeetonta päivää vaikka kolmea suositellaan. Hoidossa lapsen pitää mennä muiden mukana, ulkoilla, leikkiä yms eikä jaksa puolikuntoisena, tulee helposti uudelleen kipeäksi ja sairastuttaa muut!

tuota mieltä itsekin olen mutta mietityttää mitä pomo sanoo kun taas soitan poissaolon,

Alkuperäinen kirjoittaja mietteliäs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tuota mieltä itsekin olen mutta mietityttää mitä pomo sanoo kun taas soitan poissaolon,

Ymmärrän kyl tuonki puolen et ei oo helppoa, itekin joudun aina oleen sit koulusta pois tai mies töistä, mut onhan se lapsi kuitenki tärkein, ei pomolla PITÄIS olla mitään sanomista siihen!

Yhteistyössä