Päiväkotiin syksyllä vai ei....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
Suunnittelen että menisin töihin syksyllä meidän omaan yritykseen. Olen hakenut päiväkoti paikkaa meidän silloin kohta 4 ja 2,5 vuotiaille lapsille. Jotenkin tuntuu niin pahalta laittaa ne jo silloin hoitoon kun ei ole ihan pakko (itse en ole tarvinnut käydä päiväkodissa ollenkaan ja haluaisin että omat lapset saisivat myös olla kotona). Vanhempi käynyt tämän vuoden kerhossa ja viihtyy hyvin. Se riittäisi hänelle vielä hyvin. Pienempi on vielä silloin liian pieni kerhoon muuten ei tarivsi vielä laittaa hoitoon. Jotenkin tuo päiväkoti on niin iso kynnys minulle. Varmaan kun olen itse ollut päiväkodissa töissä ja mietin nyt että onko tuo pienempi vielä liian pieni isoon ryhmään.Ja jos tietäisi että pääseekö ne samaan ryhmään....:-( Jotenkin tosi p...a fiilis. No hyvä puoli tässä on että hoitopäiviä kuukaudessa olisi vaan 13 ja päivät lyhyitä.Miehen mielestä olisi voinut laittaa hoitoon jo kun esikoinen oli 1,5. Joten meillä ajatukset on vähän erilaiset :-/. Toinen puoli minussa taas on innoissaan kun pääsee tekemään jotain muuta.

No jos mies kerran on sitä mieltä että akka töihin, niin pitää hänenkin mielipidettään kunnioittaa. Etköhän sinä ole ihan tarpeeksi ollut jo kotona, että töihin vain, lapset ovat oikein passelin ikäisiä päiväkotiin.

[QUOTE="vieras";25867521]No jos mies kerran on sitä mieltä että akka töihin, niin pitää hänenkin mielipidettään kunnioittaa. Etköhän sinä ole ihan tarpeeksi ollut jo kotona, että töihin vain, lapset ovat oikein passelin ikäisiä päiväkotiin.[/QUOTE]

Samaa mieltä, vaikka asian olisi voinut muotoilla nätimminkin :)

[QUOTE="vieras";25867551]Samaa mieltä, vaikka asian olisi voinut muotoilla nätimminkin :)[/QUOTE]

No eiköhän mies jo ole yrittänyt tarpeeksi nätisti, eiköhän jonkun ole jo syytä sanoa niinkuin asiat on.

Ihme että moni otti sen tuollain että mies pakottaa töihin :-) Ei se ihan niinkään ollut. Enemmän nii että lapsella olisi kavereita ja nyt on sen takia ollut kerhossa. Mutta vastuu painaa kun on oma yritys.

Yhteistyössä