Päivälomalla sairaalasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
ja ennen paluuta sinne ajattelin viedä lapset elokuviin, jos nyt nuo 8, 9 ja 10 v eivät mielestään ole ihan liian isoja katsomaan tuon:

Hymähtäen kuitenkin mielessä kävi sekin, millaista paheksuntaa täällä herätti se, kun tunnustin tarvitsevani mieluiten joka päivälle jotain "erityistekemistä".
Tuo kuuluu samaan sarjaan?
"Kunnon palstaäiti" toipuisi vakavasta sairaskohtauksesta mielummin "leväten" kuin touhuten... Vai toipuisiko?

Itse tunnet itsesi parhaiten, samoiten sen mitä jaksat ja mikä tuo sinulle iloa ja voimaa ja riemua :)...joten teet juuri niin kuin parhaaksi näet ja koet :)

Ihanaa leffailua teille kaikille :)! Ja runsaasti myötätuulta sulle eloosi sekä tsemppiä :)

Ihmettelen missä vaiheessa ehdit tehdä muuta kuin nettailla. Itse käyn täällä ehkä kerran viikossa, mutta joka kerta on useita juuri aloitettuja ketjuja ap:lta kävi täällä mihin aikaan tahansa. Vai oletko niitä vanhempia, jotka kyllä vievät lapsia eri paikkoihin, mutta itse tuijottavat jatkuvasti kännykän näyttöä?

Ihmettelen missä vaiheessa ehdit tehdä muuta kuin nettailla. Itse käyn täällä ehkä kerran viikossa, mutta joka kerta on useita juuri aloitettuja ketjuja ap:lta kävi täällä mihin aikaan tahansa. Vai oletko niitä vanhempia, jotka kyllä vievät lapsia eri paikkoihin, mutta itse tuijottavat jatkuvasti kännykän näyttöä?

Jaa a. Kyllä minä lasten kanssa useimmissa paikoissa touhuan. Toisaalta noin isot leikkivät mieluiten ihan keskenään ja ystäviensä kanssa.

Ja nettailua yritän lisätä. On jotain tekemistä sittenkin, kun koulut omilla alkavat ja lapsenlapset palaavat vanhempiensa luokse.
Nyt tullut taukoa sairaalassa olon vuoksi, mutta pikapuoliin taas...

Minä todennäköisesti haluaisin levätä, mutta hyvähän se on tehdä mitä jaksaa ja haluaa!

Miksi minulle tulee aloitusviestistäsi jotenkin olo, että halveksisit hieman minua jos lepäisin tilanteessasi? Voi toki olla, että tulkitsin viestisi väärinkin...