Päivämiehen tilaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epävarma

Vieras
Minulle tuli Päivämies, enkä siis itse ole sitä tilannut. Onkohan joku uskovainen ystäväni voinut tilata sen minulle tai lähettää näytekappaleen? Oletteko itse tehneet sellaista koskaan? Mitenhän minun tähän pitäisi suhtautua? Olen lukenut kyllä..

Jos se jää tuohon yhteen lehteen, niin antaisin asian vaan olla.. Jos alkaa enemmänkin tulemaan, niin sitten ehkä ottaisin yhteyttä lehteen ja käskisin lopettaa..

Joku sen on sulle tilannut.. Tuleeko ihan nimesi siinä lehdessä?
Meille tuli yhteen aikaan äitini tilaamana. Luen ko lehteä yhä joskus vieraillessani perheissä, joihin se on tilattu.
Ja sä olet sitä lukenut, sehän on jo suhtautumista ko asiaan. Miten vielä ajattelit tuota?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli se omalla nimellä, vähän yllätyin mutta.. en tiiä. Olen kyllä nuorena käynyt seuroissa kavereiden kanssa. Ja joskus lukenut netistä tuota lehteä.

Joku on sen sulle halunnut tilata. Minä tilasin anopille Seiskan, ku se tilas meille Päivämiehen. En pyytänyt sitä ja sanoin kyllä, että lukematta se jää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli se omalla nimellä, vähän yllätyin mutta.. en tiiä. Olen kyllä nuorena käynyt seuroissa kavereiden kanssa. Ja joskus lukenut netistä tuota lehteä.

Joku on sen sulle halunnut tilata. Minä tilasin anopille Seiskan, ku se tilas meille Päivämiehen. En pyytänyt sitä ja sanoin kyllä, että lukematta se jää.

niin? meinasitko että anoppi ei tykkä äseiskasta?

kyllä meille ainakin tulee sekä päivämies että seiska :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja keww:

Ohos. Voiko niinkin tehdä? :D Mulle ei tule seiskaa, mutta Päivämiestä olen kyllä lukenut kylässä useinkin.

Meillekkin tulee sekä päivämies, että seiska. En tiennytkään, että siinä olis jotain ihmeellistä :D Ja ihan itse ollaan tilattu molemmat :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaisu:
Meillekkin tulee sekä päivämies, että seiska. En tiennytkään, että siinä olis jotain ihmeellistä :D Ja ihan itse ollaan tilattu molemmat :)

No mää ajattelin ettei kukaan lue niin syntistä lehteä.. Päivämiehen tilaaja ainakaan. Aina oppii uutta. :D Tässä saa omiakin ennakkoluuloja sysätä romukoppaan vaikka luulin olevani hyvinkin avarakatseinen.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja keww:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

niin? meinasitko että anoppi ei tykkä äseiskasta?

No ei se ilahtunut. Eli tasapeli. Kummallekin tulee lehti, mikä ei voi vähempää kiinnostaa. =)

meille on tullut koko mun iän päivämieslehti.ei oo huonolehti.siinä kerrotaan ysi jumala ja yksitaivas sinne päässe vain se joka oikein uskoo.anteeksi antamus on hirviän tärkiä asia...se joka ei usko ninn joutuu kadotukseen..

Yhteistyössä