Päivän paras uutinen on tässä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lepsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyisen maahanmuuttopolitiikan seurauksen hyvinvointiyhteiskunta joudutaan ajamaan alas, koska rahat eivät yksinkertaisesti tule riittämään.

Nämä ovat jo toteutuneita lukuja ja vauhti senkun kiihtyy.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/03/turvapaikkaa_hakevien_maara_nousi_roimasti_1493410.html

"Tämän hulluuden on loputtava. Humanitaarisen maahanmuuton suorat ja epäsuorat kustannukset ovat jo nyt miljardiluokkaa. Jo nyt humanitaarinen maahanmuutto kuormittaa suhteettomalla tavalla julkista koululaitosta, terveydenhuoltoa ja asuntotuotantoa. Tämä on kuitenkin pelkkää esimakua siitä taloudellisesta ja yhteiskunnallisesta laskusta, joka lankeaa tulevien sukupolvien maksettavaksi. Hulluuden on loputtava, ja se voidaan lopettaa vain äänestyskopissa. Se on lopetettava seuraavissa vaaleissa, koska Suomen julkinen talous, hyvinvointijärjestelmä ja yhteiskuntarauha eivät selviydy toisesta tämänkaltaisesta hallituskaudesta. "

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jes Halla-aho presidentiksi :attn: väärä vaalipiiri muuten äänestäisin. Mutta ääneni annan perussuomalaiselle ehdottomasti, koska heillä on oikeat periaatteet mun mielestä.

Mitkä on perussuomalaisten periaatteet? Koitas kertoa ilman googlea ;)

Juu en tarvi googlea, just tän päivän paikallislehdessä oli paikallisen perussuomalaisen kirjoitus joka olis voinut olla mun kynästä, koskien maahanmuuttoa sekä sitä, että pienelle paikkakunnalle jossa paljon työttömyyttä halutaan haalia lisää pakolaisia, mitä perussuomalaiset vastustaa. Eivät siis vastusta maahan muuttoa, että tänne muuttaa koulutettuja ulkomaalaisia jotka voivat työllistyä vaan vastustavat yhteiskuntaa kuormittavia luku-kirjoitus-kieli-yhteiskunnassa toimimis kyvyttömiä ihmisiä joita voisi auttaa omassa maassaan eikä kuljettaa tänne taakaksi jo muutenkin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa.
Ja muutama päivä sitten toinen persu haastoi kunnan päättäjistä jonkun kertomaan kustannukisista joita pakolaiset tälle kunnalle aiheuttaa. Siis pyrkivät herättämään keskustelua aiheesta myös.
Puolueen laajemman skaalan ideologia on ihan sama, en aio hankkia puolueen jäsen kirjaa :D

Juu ja jäsenkirja on yhdyssana, huomasin kun olin näpäyttänyt lähetä :whistle: että olen luku- ja kirjoitustaitoinen itse.

Oli aika monta muutakin yhdyssanavirhettä. Mutta minä en laske :D

Kommentoit yhdys sana virheitä, mutta et itse asiaa. Miksi näin?

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Juu ja jäsenkirja on yhdyssana, huomasin kun olin näpäyttänyt lähetä :whistle: että olen luku- ja kirjoitustaitoinen itse.

Älä aloita jankkausta. Kommentoin ylinnä olevaa viestiä yhdyssanoista. Lempiaiheeni ;)

Älä aloita jankkausta. Kommentoin ylinnä olevaa viestiä yhdyssanoista. Lempiaiheeni ;)

Jankkaan niin kauan kunnes puhut asiasta, etkä asian vierestä :attn:

Lasket kuitenki, koska se on sun tyyli palstalla :D

Demokraattisessa maassa saa asettua ehdolle se, joka haluaa. En nyt voi siis varsinaisesti vastustaakaan. Ja varmaan pääseekin, kun jotkut äänestää. Mutta mua Halla-aho ei ole saanut vakuutettua, sen verran ala-arvoisia ja epäloogisia kommentteja sillä oli mm. viimeeksi tähän kasvisruokapäiväkeskusteluun. Siis jos on tohtorisihminen ja logiikka ei sen verta pelaa niin...

Joka neljäs helsinkiläinen on mamu 15 vuoden kuluttua ja väestönkasvusta 90 prossa mamuja. Tämä on Hgin kaupungin päättäjien märkä unelma. Mitä mieltä äänestäjät ovat? Vuoden 2011 vaaleissa voi vielä vaikuttaa asiaan.

http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/321d22004f9c32c5b5f6b7a4cf6ee88a/Maahanmuuttajaja-seminaari+02122009+kj.pdf?MOD=AJPERES

2010 03 04 17:24 GMT
Vauhtia vaalitöihin
Politiikka herättää ilokseni intohimoja.

Jokaisella on mielipiteensä ja äänensä - se on demokratiaa.

http://timosoini.fi/ploki/
Perussuomalaiset aloittavat eduskuntavaalityönsä "Vuosi vaaleihin" -risteilyllä.

---

Jussi Halla-aho haluaa Perussuomalaisten kansanedustajaksi.

Minulle tämä sopii. En näe estettä Halla-ahon ehdokkuudelle.

Jussi Halla-aho ja minä olemme keskustelleet kansanedustajaehdokkuudesta. Keskustelun päätteeksi Halla-aho allekirjoitti ehdokassuostumuksen.

Toimitan ehdokassuostumuksen Perussuomalaisten Helsingin piirille, joka asettaa ehdokkaat.

Helsinkiläinen äänestäjä ratkaisee tuleeko Halla-ahosta kansanedustaja. Mahdollisuudet ovat hyvät.

---

Asetun itse ehdokkaaksi Uudellamaalla.

Toivon, että kansanedustajat Pietari Jääskeläinen, Pentti Oinonen, Pirkko Ruohonen-Lerner ja Pertti Virtanen asettuvat ehdokkaiksi. Kokemusta tarvitaan. Heillä kaikilla on hyvät mahdollisuudet uudelleenvalintaan

Raimo Vistbacka ei enää ryhdy ehdokkaaksi. Hyväksyn päätöksen, kun en muuta voi.

Haluan Perussuomalaisten listoille hyviä ja uskottavia ehdokkaita - kautta maan.

Ehdokasasettelu aloitetaan kevään piirikokouksissa.

---

Perussuomalaiset ovat johdollani voittaneet eduskuntavaalit kaksi kertaa, kuntavaalit ja EU-vaalit sekä saavuttaneet kelpo tuloksen presidentinvaaleissa.

Haluan yhdessä Perussuomalaisten ehdokkaiden ja tukijoukkojen kanssa nostaa puolueemme merkittäväksi eduskuntapuolueeksi.

Puoluehallitus muodostaa valittavan vaalijohdon kanssa käytännön johtoryhmän, joka kantaa operatiivisen vastuun.

Aika Euroopan Parlamentissa on tehnyt minulle hyvää. Nälkä ja taistelutahto ovat kasvaneet.

Vanhat puolueet; teille on saapunut haaste.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mutta mitä sitten kun on mamut saatu pois ja täällä on pelkkiä suomalaisia....koskaan siitä ei ole puhuttu. Mitä tapahtuu Suomalaisille? Kaikki keskittyy niin tähän mamu juttuun, että on unohdettu suomalaiset köyhät, työpaikat yms. Ei ne tule tuosta noin vain kun mamut ovat poissa täältä. Miten saadaan suomalaiset yritykset takaisin suomeen tuomaan rahaa ja työllistämään suomalaiset ihmiset?

Mites Boogi luulet rahaa riittävän suomalaisille köyhille jos Suomeen tulee vuosittain kymmeniä tuhansia luku-, kieli- ja kirjoitustaidottomia mamuja?

Mutta mitä sitten kun on mamut saatu pois ja täällä on pelkkiä suomalaisia....koskaan siitä ei ole puhuttu. Mitä tapahtuu Suomalaisille? Kaikki keskittyy niin tähän mamu juttuun, että on unohdettu suomalaiset köyhät, työpaikat yms. Ei ne tule tuosta noin vain kun mamut ovat poissa täältä. Miten saadaan suomalaiset yritykset takaisin suomeen tuomaan rahaa ja työllistämään suomalaiset ihmiset?

Mites Boogi luulet rahaa riittävän suomalaisille köyhille jos Suomeen tulee vuosittain kymmeniä tuhansia luku-, kieli- ja kirjoitustaidottomia mamuja?

Kymmeniä tuhansia?!

Juu en tarvi googlea, just tän päivän paikallislehdessä oli paikallisen perussuomalaisen kirjoitus joka olis voinut olla mun kynästä, koskien maahanmuuttoa sekä sitä, että pienelle paikkakunnalle jossa paljon työttömyyttä halutaan haalia lisää pakolaisia, mitä perussuomalaiset vastustaa. Eivät siis vastusta maahan muuttoa, että tänne muuttaa koulutettuja ulkomaalaisia jotka voivat työllistyä vaan vastustavat yhteiskuntaa kuormittavia luku-kirjoitus-kieli-yhteiskunnassa toimimis kyvyttömiä ihmisiä joita voisi auttaa omassa maassaan eikä kuljettaa tänne taakaksi jo muutenkin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa.
Ja muutama päivä sitten toinen persu haastoi kunnan päättäjistä jonkun kertomaan kustannukisista joita pakolaiset tälle kunnalle aiheuttaa. Siis pyrkivät herättämään keskustelua aiheesta myös.
Puolueen laajemman skaalan ideologia on ihan sama, en aio hankkia puolueen jäsen kirjaa :D

Nyt voin kommentoida äkkiä tätä. Hyvä juttu, hyvä että politiikka kiinnostaa ja ollaan aktiivisia. Jos jollekin paikkakunnalle "haalitaan" pakolaisia, se lienee hyvä bisnes.

Rahat eivät tule riittämään edes suomalaisille niin kauan kun me itse syynnetään rahat ulkomaille.

Kymmeniä tuhansia?!

"Joka kymmenes helsinkiläinen
puhuu äidinkielenään muuta kuin suomea tai ruotsia, ja vuoteen 2025 mennessä osuuden
arvioidaan nousevan 20 - 25 prosenttiin. Maahanmuuttajien väestöosuus on tällä seudulla yli
kolme kertaa suurempi kuin koko maan tasolla. Väestönlisäyksestämme 80 - 90 prosenttia tulee
maahanmuutosta ja maahanmuuttajien syntyvyydestä."

http://www.hel.fi/wps/wcm/connect/321d22004f9c32c5b5f6b7a4cf6ee88a/Maahanmuuttajaja-seminaari+02122009+kj.pdf?MOD=AJPERES

"Suomesta haki turvapaikkaa liki 6 000 ihmistä viime vuonna, mikä on lähes puolet enemmän kuin vuotta aiemmin, selviää maahanmuuttoviraston tilastoista. Oleskelulupaa hakeneiden määrä sen sijaan laski 9 prosenttia, ja heitä oli kaikkiaan 20 790 viime vuonna. "

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/03/turvapaikkaa_hakevien_maara_nousi_roimasti_1493410.html

Niin missä oli että tulevaisuudessa Suomeen tulee kymmeniä tuhansia luku- ja kirjoitustaidottomia?

Missä lukee että kieli-, luku ja kirjoitustaidottomien Suomeen rahtaaminen on lopetettu ja palattu järkilinjoille maahanmuutossa?

Yhteistyössä