Päivän riita-aihe, aterinlaatikon sekasotku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaanks me epänormaaleja kun meillä onkin Lu-haa-vei järjestys ? Enkä btw mä edes nää noita että mitä missäkin on, en ikinä avaa tota laatikkoa niin paljon että näkisin.
Tärkeintä kuitenkin että ne on erillään kaikki, ettei ole lusikoita ja veitsiä samassa kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22592847:
Ollaanks me epänormaaleja kun meillä onkin Lu-haa-vei järjestys ? Enkä btw mä edes nää noita että mitä missäkin on, en ikinä avaa tota laatikkoa niin paljon että näkisin.
Tärkeintä kuitenkin että ne on erillään kaikki, ettei ole lusikoita ja veitsiä samassa kohtaa.

Näin meillläkin :)

Mä tein jo lapsena päätöksen, että musta ei pikkuasioista nalkuttavaa akkaa tule. Eikä tullut. Siksi olenkin vielä onnellisesti naimisissa ensimmäisen vakavasti otettavan poikaystäväni kanssa. Yhteisiä vuosia takana 15, eikä koskaan riitaa lusikoiden paikasta. :heart:

Tuolla joku pääsi asian ytimeen ja ymmärsi että kyse on siitä että minun mielestäni mies ei voi tehdä pientä asiaa minun mielenrauhani takia. Miksi minun pitäisi aina vaan järjestää itse kaikki epäkohdat, se käy vähän raskaaksi kun yhdessä asutaan ja ei päästä mihinkään yhteisymmärrykseen siitä miten asiat pitäisi hoitaa. Kun minä haluan että asioilla on järjestys, mutta miehelle on ihan sama, se on niin tyhjäpää että ei edes tajua että jokin paikka on jollekkin olemassa ellei siitä sitten ole jotain valtavaa kylttiä. On turhauttavaa kun omassa kodissa joutuu aina kiertämään paikan a, b, c ja d ja löytää esineen lopulta paikasta ö vaikka sen kaiken järjen mukaan olisi pitänyt löytyä paikasta a ja löytyisikin ellei joku harvakarvainen simpanssi niitä latelisi minne sattuu.

En minä voi mitenkään ymmärtää :) Toivottavasti saatte riitanne pian sovittua.

Meillä vajaa 5v on joskus siivonnut kyseistä laatikkoa minun jäljiltä, laitoin kaikki vaan suloisesti sekaisin :D

[QUOTE="a p";22592993]Tuolla joku pääsi asian ytimeen ja ymmärsi että kyse on siitä että minun mielestäni mies ei voi tehdä pientä asiaa minun mielenrauhani takia. Miksi minun pitäisi aina vaan järjestää itse kaikki epäkohdat, se käy vähän raskaaksi kun yhdessä asutaan ja ei päästä mihinkään yhteisymmärrykseen siitä miten asiat pitäisi hoitaa. Kun minä haluan että asioilla on järjestys, mutta miehelle on ihan sama, se on niin tyhjäpää että ei edes tajua että jokin paikka on jollekkin olemassa ellei siitä sitten ole jotain valtavaa kylttiä. On turhauttavaa kun omassa kodissa joutuu aina kiertämään paikan a, b, c ja d ja löytää esineen lopulta paikasta ö vaikka sen kaiken järjen mukaan olisi pitänyt löytyä paikasta a ja löytyisikin ellei joku harvakarvainen simpanssi niitä latelisi minne sattuu.[/QUOTE]

Ei muuta kun kantapäät vastakkain ja molemmat omaa taloutta pyörittämään.

Jos taloudessa on kaksi aikuista niin miksi asiat pitäisi tehdä vain toisen mielen mukaan.

Mites miehen mielenrauha? Varmaan todella huipussaan kun kuuntelee sun natkutusta.

[QUOTE="a p";22592993] Kun minä haluan että asioilla on järjestys, mutta miehelle on ihan sama, se on niin tyhjäpää että ei edes tajua että jokin paikka on jollekkin olemassa ellei siitä sitten ole jotain valtavaa kylttiä. [/QUOTE]

Tässä ollaan asian ytimessä. Kun SINÄ haluat. Miksi ei yhtä hyvin voi tehdä kuten mies haluaa. Miksi kuvittelet, että juuri se sun tapa on se jota molempien tulisi sitten noudattaa?

[QUOTE="a p";22592993]Tuolla joku pääsi asian ytimeen ja ymmärsi että kyse on siitä että minun mielestäni mies ei voi tehdä pientä asiaa minun mielenrauhani takia. Miksi minun pitäisi aina vaan järjestää itse kaikki epäkohdat, se käy vähän raskaaksi kun yhdessä asutaan ja ei päästä mihinkään yhteisymmärrykseen siitä miten asiat pitäisi hoitaa. Kun minä haluan että asioilla on järjestys, mutta miehelle on ihan sama, se on niin tyhjäpää että ei edes tajua että jokin paikka on jollekkin olemassa ellei siitä sitten ole jotain valtavaa kylttiä. On turhauttavaa kun omassa kodissa joutuu aina kiertämään paikan a, b, c ja d ja löytää esineen lopulta paikasta ö vaikka sen kaiken järjen mukaan olisi pitänyt löytyä paikasta a ja löytyisikin ellei joku harvakarvainen simpanssi niitä latelisi minne sattuu.[/QUOTE]

Miksi sinun mielenrauhasi on kiinni lusikkalaatikon järjestyksestä...?

Tässä asiassa toi paikkojen kiertely ei kyl toteudu, onhan ne kaikki kuitenki samassa laatikossa enkä voi ymmärtää miten voi olla ylitsepääsemätöntä ottaa se aterin eri kohdasta kuin viimeksi.

Munki mies kyllä usein laittaa tavarat väärille paikoille eikä tietenkään muista koskaan minne, mut mulla on omituinen taito tietää lähes joka tavaran sijainti, vaikka mies olis sen minne laittanu :D multa ei voi piilottaa mitään :vampire:

[QUOTE="a p";22592993]Tuolla joku pääsi asian ytimeen ja ymmärsi että kyse on siitä että minun mielestäni mies ei voi tehdä pientä asiaa minun mielenrauhani takia. [/QUOTE]

Mene hoitoon. Ei ole normaalia, että mielenrauha noin pahasti järkkyy yhden aterinlaatikon takia.

[QUOTE="www";22593014]Tässä ollaan asian ytimessä. Kun SINÄ haluat. Miksi ei yhtä hyvin voi tehdä kuten mies haluaa. Miksi kuvittelet, että juuri se sun tapa on se jota molempien tulisi sitten noudattaa?[/QUOTE]

Samaa mieltä! Ja asia on niin mitätön, ettei ole riidan arvoinen. Mm. näin niitä avioeroja saadaan aikaiseksi, kun nalkutetaan joka asiasta. Dr Philin sanoja lainatakseni: How much fun are you to live with?

Yhteistyössä