Päivän ruoat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole ehtinyt syödä vielä mitään, kolme kuppia maitokahvia olen touhuamisen lomassa hörsinyt. Pitänee kyhätä jotain murkinaa illan päälle, todennäköisesti kalaa ja jotain missä on paljon kasviksia, tekee mieli jotain terveellistä.

itse olen syönyt tänään;
aamupalaksi ISON palan mansikkakakkua( normaalin kakun puolikas) ja litran kahvia.

lounaaksi paistoin voissa kuhafileitä, isännän eilisestä saaliista. lisukkeena oli perunmuusia ja salaattia. meni 3 isoa filettä, lautasellinen muusia ja lautasellinen salaattia.

päiväkahvveilla meni puolenlitran muki kahvetta ja puolikaskääretorttu ja viisi suklaapikkuleipää.

äsken söin lautasellisen riisiä ja soosina oli kana-paprika-aurajuusto-kermasoosi.
kolme leipäsiivua, meetvurstia jokaisen leivän päällä 5siivua ja voeta.

iltapalaksi mies aikoi grillata hirvimakkaroita.

maitoa olen juonut 1,5litraa ja vettä päälle toisen mokoman.

muut ovat syöneet noita samoja omat annoksensa, tosin aamupalaksi muksuille oli mannapuuroa voisilmällä.

minä: pari ruisleipää salaatilla ja juustolla + omena mehua, lapsen pizzapatongin jämät ku ei kelvannu, lohipastaa, muutaman mansikan, 2 nektariinia

lapsi: aamupalaks ruisleipä margariinilla ja 1 banaani, lounaaks oli pizzapatonkia joka ei kelvannu, välipalaks leipää ja nektariinia, ruoaks oli lohipastaa jota ei suostunu edes maistaan

iltapalaks lapselle mansikoita, vesimelonia, patonkia ainakin ja itselle mozarella salaattia ja patonkia

Aamu kaurapuuro, kahvia
Lounas kasviksia pannulla, pekonia ja ruisleipä
Välipala kahvi ja purkkii raejuustoa
Päivällinen kasviksia pannulla
Ilatapala rahka ja marjoja

Aamiasella oli riisipuuroa ja mansikka-punaherukkasmoothieta.
Kahvin kanssa herneitä.
Lounaalla paistettuja muikkuja ja rosollia.
Leivon naapurin poitsun rippijuhliin 2 lajia pikkuleipiä ja marenkeja, niitä maisteltiin kahvin kanssa.

Päivällinen vasta tuloillaan, nautastroganoffia, uusia pottuja ja salaattia. Jälkkäriksi ricottatäytteisiä kreppejä
Iltapalana aamupuurosta viktoriankiisseliä.

Itse en ole muuta syönyt kuin 2 ruispalaa sipaisulla margariinia ja sillipaljoa..
Pojat popsivat eilistä mannavelliä,ruisleipää
Nyt on lihat ja potut uunissa samassa vuokassa,kastike siihen tulee maidosta (kaadoin vähän maitoa vuokaan,perunan tärkkelys "tiivistää" kastikkeesti...

Yhteistyössä