Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Menni:Rv. 11+0 ja olo tänään ollut suht. ok![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Mitkä viikot? Ikäsi? Tämän päivän olotilasi? Onko ennestään lapsia?
Mä olen 22-vuotias ja rv 7+5. On ennestään 1v3kk tyttö. Olotila hyvin oksettava tänään :x
Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:Rv 30+2,34 v,pukamat paukkuu :kieh: ja liitoskivut vaivaa,muuten iloinen ja odottavalla mielellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja elisa:vanha lehmä täällä raskaana jonka kroppa ei tajua käynnistää synnytystä...rv39+6 olen pettynyt kehooni
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja elisa:vanha lehmä täällä raskaana jonka kroppa ei tajua käynnistää synnytystä...rv39+6 olen pettynyt kehooni
täälläkään ei tajua itsestään käynnistyä vaikka olen vasta 22v ja rv 39+5. kaksi ekaakaan ei tosin käynnistynyt itsestään joten tuskinpa tämäkään. tänään on erittäin masentunut olo koska en saa 3-vuotiasta esikoista pidettyä millään kurissa ja selkä on ekaa kertaa koko raskauden aikana niin kipeä ettei meinaa mistään tulla mitään.