Päivän rv-pino!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen 27v ja rv 34+5.Lapsia on ennestään 3 tyttöä jotka on 4v10kk,3v9.5kk,2v9kk ja poika 1v6.5kk

Olo on muuten ihan hyvä mutta selkää polttaa ja masua puristaa ja vessassa saa ravata yhtenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Mitkä viikot? Ikäsi? Tämän päivän olotilasi? Onko ennestään lapsia?

Mä olen 22-vuotias ja rv 7+5. On ennestään 1v3kk tyttö. Olotila hyvin oksettava tänään :x

Viikkoja 17+3.ikää mulla 30.Ennestään on 8v tyttö,7v poika,2v poika ja 10kk tyttö.Olotila on ihan kuin ei raskaana oliskaan,eli ei mtn kummallista olossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja jouluksi vauva:
Rv 30+2,34 v,pukamat paukkuu :kieh: ja liitoskivut vaivaa,muuten iloinen ja odottavalla mielellä :)

Otan osaa noista pukamista. Mulla oli kans edellisessä raskaudessa peräpukamia ja ne oli niin kipeitä että itketti |O

Tänään mä saan jo osallistua tähän pinoon :D Plussasin siis tänään ( eilen haamu )

ikää 32v, lapsia 2 ( tyttö 8v ja poika 4v )
rv huikeat 4+4 :D
tissit kipeenä ja välillä pikkasen etoo, mut muuten loistava olo.

rv on 20+5 ja ikää tuli pari päivää sitte 28 täyteen,esikoinen on tämä lapsi ja olo on muuten ihan jees jos tota selkäkipua ei oteta huomioon,ja no joo meinaa väsyttää jonkun verran vaikka joka yö on hyvät unet nukkunu.

Alkuperäinen kirjoittaja elisa:
vanha lehmä täällä raskaana jonka kroppa ei tajua käynnistää synnytystä...rv39+6 olen pettynyt kehooni

täälläkään ei tajua itsestään käynnistyä vaikka olen vasta 22v ja rv 39+5. kaksi ekaakaan ei tosin käynnistynyt itsestään joten tuskinpa tämäkään. tänään on erittäin masentunut olo koska en saa 3-vuotiasta esikoista pidettyä millään kurissa ja selkä on ekaa kertaa koko raskauden aikana niin kipeä ettei meinaa mistään tulla mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja elisa:
vanha lehmä täällä raskaana jonka kroppa ei tajua käynnistää synnytystä...rv39+6 olen pettynyt kehooni

täälläkään ei tajua itsestään käynnistyä vaikka olen vasta 22v ja rv 39+5. kaksi ekaakaan ei tosin käynnistynyt itsestään joten tuskinpa tämäkään. tänään on erittäin masentunut olo koska en saa 3-vuotiasta esikoista pidettyä millään kurissa ja selkä on ekaa kertaa koko raskauden aikana niin kipeä ettei meinaa mistään tulla mitään.

ja siis tuon 3-vuotiaan lisäksi on 1v9kk ikäinen lapsi jo.

rv.t 14+6, ikää 31v, lapsia entuudestaan neljä.. :) (ikää näillä reilun vuoden vanhasta yhdeksän vuotiaaseen.. )
Olo ihan ok, ei ole ollutkaan mitään "pahoja" alkuraskauden oireita, välillä meinaa ihan unohtaa olevansa raskaana.. :laugh:
Viikkojen vierähtämistä odotellessa.. :)

Yhteistyössä