ja yksi että paperini ovat menneet eteenpäin manpowerilta ja on haastatteluun valittavien joukossa.
Montako paikkaa pitikään keskimäärin hakea ennen kuin tärppää?
Montako paikkaa pitikään keskimäärin hakea ennen kuin tärppää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:MÄ taisin parhaimmillaan laitella 50 hakemsuta.. eikä napannu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:MÄ taisin parhaimmillaan laitella 50 hakemsuta.. eikä napannu![]()
Olen nyt helmikuusta lähtien laittanut kymmenisen hakemusta, vielä on matkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja *¨*¨*¨*:Jaa'a kuule, en tiedä mitä oikeen pitäs tehä, että tärppäis. Itse olen hakenut ihan vastaavia paikkoja, kuin joista minulla on jo kokemusta ja olisin kaikin puolin pätevä, mutta en pääse edes haastatteluunMinä olen saanut tänään vasta yhden ei kiitos meilin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja *¨*¨*¨*:Jaa'a kuule, en tiedä mitä oikeen pitäs tehä, että tärppäis. Itse olen hakenut ihan vastaavia paikkoja, kuin joista minulla on jo kokemusta ja olisin kaikin puolin pätevä, mutta en pääse edes haastatteluunMinä olen saanut tänään vasta yhden ei kiitos meilin.
Sama täällä, mulla taitaa tuo ikä tehdä hallaa. Huvitti kun yhdessä oli valinnan perusteena koulutus ja kokemus, ja valittu oli merkonomi, minä olen sekä merkonomi että tradenomi (taloushallinto ).
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja *¨*¨*¨*:Jaa'a kuule, en tiedä mitä oikeen pitäs tehä, että tärppäis. Itse olen hakenut ihan vastaavia paikkoja, kuin joista minulla on jo kokemusta ja olisin kaikin puolin pätevä, mutta en pääse edes haastatteluunMinä olen saanut tänään vasta yhden ei kiitos meilin.
Sama täällä, mulla taitaa tuo ikä tehdä hallaa. Huvitti kun yhdessä oli valinnan perusteena koulutus ja kokemus, ja valittu oli merkonomi, minä olen sekä merkonomi että tradenomi (taloushallinto ).
Niinhän helposti väittävät, että hakevat kokenutta, mutta silti ei mene niin. Minut on hauissa ohittanut jopa muutamat kesäharjoittelijat täällä omalla työpaikallani, heillä kun on isipapatkin täällä töissä ja väleissä toisten esimiesten kanssa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Siksi juuri lähdin vuorottelu- ja opintovapaalle ja aion irtisanoa itseni ja hakeutuu muulle alalle tai freelanceriksi. 20v. ollut työelämä takana, joten ei väliksi vaikka freelanceriksi ryhtyisin jo mielenterveyteni kannalta
. Ymmärrän, että jos on pieniä lapsia ja perhe elätettävänä, täytyy hankkia elantonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Mitens ne yritykset joissa olet jo ollut töissä. Oletko niiden ovia kolkutellut?