Päiväsakon suuruudesta ja sen laskemisesta,tietääkö joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "manna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"manna"

Vieras
elämäni ensimmäinen sakkolappu kourassa ja kuvittelen siinä olevan virheen tulojen osalta.olen kotiäiti ja ainoa tulo kh-tki ja lapsilisät,ja sakkolapussa tuloisssa lukee NETTO 1400e /kk!!
Mähän saan n.600 e kuussa kaikkiaan nettona.
Vaikuttaako tuohon tuloihin mitkä kaikki seikat?
Sakkolaskurin mukaan (poliisin sivuilla) olisi pitänyt saada 60 e sakkoa ja sain 150e..

juu sen tiedän et viime vuoden mukaan,mutta olen ollut koko viime vuoden kotiäitinä,lasketaanko se jotenkin keskimääräinen tulo,jos alkuvuodesta sain vielä palkallista äitiysvapaata?

En saanut kuin 17 päiväsakkoa! Ajoin siis päin punaista valoa kun en huomannut liikennevalon olemassaoloa.Sakkolaskurin mukaan tästä pitäisi saada 10 päiväsakkoa.

[QUOTE="manna";23237899]juu sen tiedän et viime vuoden mukaan,mutta olen ollut koko viime vuoden kotiäitinä,lasketaanko se jotenkin keskimääräinen tulo,jos alkuvuodesta sain vielä palkallista äitiysvapaata?[/QUOTE]

Siis sakko on laskettu 2009 vuoden tulojen mukaan, eikä 2010. Korjasin seuraavaan viestiin

[QUOTE="gen";23237967]Siis sakko on laskettu 2009 vuoden tulojen mukaan, eikä 2010. Korjasin seuraavaan viestiin[/QUOTE]

Siis onko näin oikeasti että vuonna 2011 ajettu sakko lasketaan vuoden 2009 tulojen mukaan??Mistä tieto?

[QUOTE="huoh";23238086]Totta hitossa vuoden 2009 mukaan, eihän viime vuoden verotus ole valmistunut!
Oliko ne liikennevalot jotenkin piilossa vai etkö keskittynyt ajamiseen?[/QUOTE]

oli piilossa,aurinko sokaisi jne...

Yhteistyössä