Päivi Räsänen: Kristityt ovat vainotuin uskontokunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totta vai tarua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin mitä tästä. Näin se on, islamistisissa ja hindulaisissa maissa, ikävä kyllä. Muodollinen uskonvapaus on mutta siihen ei liity se, että saat vaihtaa uskontoa vaan islamilaisissa maissa uskonnon vaihtaminen merkitsee sitä että sinut voidaan ottaa hengiltä.

Nykyisin varmaan totta. Mutta Rouva Räsäsen ei pidä unohtaa sitä, miten hänen kaltaisensa ovat satojen vuosien ajan vainonneet pakanauskovaisia. Mennyt on mennyttä ja osittain anteeksi annettukin, mutta edelleen maailmassa on alueita, joissa alkuperäiset uskonnot ovat henkitoreissaan. Eikö heitä pitäisi auttaa oman uskontonsa säilyttämisessä aktiivisemmin kuin Päiviä ja hänen uskonveljiään?

Kristityt voivat itse vapaasti vainota ei kristittyjä, homoseksuaaleja jne. Taitaapa eräs suuri valtio jossa kristinusko on vahvoilla vainota muslimeja terrorsimiuhan varjolla.
Olipa uskonto mikä tahansa, se tuntuu aina oikeuttavan muiden vainoamisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24879582:
Nykyisin varmaan totta. Mutta Rouva Räsäsen ei pidä unohtaa sitä, miten hänen kaltaisensa ovat satojen vuosien ajan vainonneet pakanauskovaisia. Mennyt on mennyttä ja osittain anteeksi annettukin, mutta edelleen maailmassa on alueita, joissa alkuperäiset uskonnot ovat henkitoreissaan. Eikö heitä pitäisi auttaa oman uskontonsa säilyttämisessä aktiivisemmin kuin Päiviä ja hänen uskonveljiään?

Syytä ruotsalaisia siirtomaaisäntiä suomalaisiin kohdistuneesta käännytyksestä. Myös Päivi on uhri, kuten sinä ja minä.

[QUOTE="vieras";24879722]Syytä ruotsalaisia siirtomaaisäntiä suomalaisiin kohdistuneesta käännytyksestä. Myös Päivi on uhri, kuten sinä ja minä.[/QUOTE]
Onneksi aina voi palata esi-isiensä uskoon. Mä olen sen jo tehnyt, sinä ja Päivi voitte tehdä saman. Mutta sähän käsittääksen mieluiten aina syytät muita kaikesta, jos olen oikein ymmärtänyt. Tee itse jotain sille, että saadaan kristinusko hävitettyä Suomesta :xmas:

[QUOTE="vieras";24879747]Onko sulla esittää mitään tutkimuksia vihakirjoituksesi siteeksi?[/QUOTE]

No eipä ole tutkimuksia. Mutta jos ajattelee vaikkapa minkä määrän Yhdysvaltojen ristiretkeläiset tälläkin hetkellä tappavat mm. Afganistanissa, Irakissa ym. niin eipä tule mieleen mikä muu uskontokunta yhtä järjestelmällisesti tappaisi vääräuskoisia. Satunnaiset pommi-iskut, pääasiassa samaa uskontokuntaa vastaan, ei riitä kyllä mitenkään samaan.

Yhteistyössä