Päivien Viemää kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
En oo pitkään aikaan seurannut ko sarjaa, ja yks juttu nyt mietityttää..
Belle on naimisissa Philipin kanssa (vai onko enää ) ja niillä on se lapsi. Niin onko se lapsi kuitenkin Bellen ja Shawnin?
Ja miten Mimi liittyy tähän kuvioon?

Varmaan tylsää kun pitää tämmöstä miettiä tähän aikaan ehtoosta :D

Hei mä tiiän tänkin!

Joo, on ne vielä naimisissa, mutta Claire on Shawnin. Ne (eli Belle ja Shawn) kai oli jossain onnettomuudessa tms. (palavassa ladossa) ja siellä sai vauva alkunsa, mut kumpikaan ei muista sitä, joten Belle luulee sitä Philipin lapseksi.

Mimi sai tietää totuuden, kun vauva sairastui, mut se salasi sen. B) Se siis sai jotenkin Clairen sairaalatiedot käsiinsä ja niistä kävi ilmi, et se ei olekaan Philipin vauva, mut se itse tahtoi pitää Shawnin, joten...

Ja miks mä alan vaikuttaa älyttömältä saippuafriikiltä. :laugh: Ensin kaunari-kysymys (vaikka sitä en oikeesti kato kuin puolisilmällä salilla :D) ja sit tää...

Niin ja Mimi ja Belle on kumpikin raskaana. Alkionsiirrosta. Mutta "musta käsi" sekoitti hedelmöitetyt alkiot keskenään joten Belle odottaa nyt Shawnin vauvaa ja Mimi Phillipin :D Että mä tykkään siitä sarjasta :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hei mä tiiän tänkin!

Joo, on ne vielä naimisissa, mutta Claire on Shawnin. Ne kai oli jossain onnettomuudessa tms. (palavassa ladossa) ja siellä sai vauva alkunsa, mut kumpikaan ei muista sitä, joten Belle luulee sitä Philipin lapseksi.

Mimi sai tietää totuuden, kun vauva sairastui, mut se salasi sen. B)

Suuret kiitokset :flower:
Eipähän tän pähkäily ainakaan multa sitten yöunia vie :D

Hyi Mimiä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Niin ja Mimi ja Belle on kumpikin raskaana. Alkionsiirrosta. Mutta "musta käsi" sekoitti hedelmöitetyt alkiot keskenään joten Belle odottaa nyt Shawnin vauvaa ja Mimi Phillipin :D Että mä tykkään siitä sarjasta :D :D :D

Ei hitto :laugh: Pakko alkaa taas seuraamaan Päikkäreitä!!

kumpikin muistaa nähneensä UNTA että olivat hässineet siel lados mut eivät muista totuutta.
Mimihän on naimisis shawin kans. mimi ei voi saada omia lapsia. mimin lasta kantaa sijais synnyttäjä. sijaissynnyttäjällä on mimin munasolu jonka on hedelmöitetty philipin spermalla ja belle odottaa siis shawin lasta sen takia kun munasolut tosiaan vaihdettiin

Lisäksi MUSTA KÄSI vaanii kaikkia Bellen sukulaisia ( mikä niiden sukunimi nyt olikaan??) ja sekottaa ihmissuhteita. Sami ei päässytkään Austinin kanssa naimisiin ja Bellen äiti kutsuttiin johonkin työjuttuun joka oikeasti onkin MUSTAN KÄDEN joku kusetushomma... HUhuuuuu...

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kumpikin muistaa nähneensä UNTA että olivat hässineet siel lados mut eivät muista totuutta.
Mimihän on naimisis shawin kans. mimi ei voi saada omia lapsia. mimin lasta kantaa sijais synnyttäjä. sijaissynnyttäjällä on mimin munasolu jonka on hedelmöitetty philipin spermalla ja belle odottaa siis shawin lasta sen takia kun munasolut tosiaan vaihdettiin

Tuo on mennyt ohi että sijaissynnyttjä kantaa lasta. Kiitos infosta!

DiMera on vankilassa ja tuo Marleenaa kiduttanut lääkäri putos kalliolta ja ruumista ei ole löytynyt kai vieläkään. joo, Brady'n suku on jollain hampaissa urakalla. nyt oli Samin ja Lucasin poika kaapattu, Eve tapettu (jolta Kate osti todisteet Chelseaa vastaan) ja aiemmin noita munasoluja vaihdettu. mä ihan muistin et Mimi ei saanut niitä papereita käsiinsä vaan kuuli hoitajien puheen kuten Katekin.

joo mimi kuuli kun hoitajat puhu että kumma kun isän veri ei käynyt clearille vaan shawin.
se pumppas marleenaan huumeita et se ei tajunnut mittän. nuoruudessa se lääkäri oli marleenaan rakastunut ja hakkas marleenan.
niiimpä se lääkäri putos eikä sitä ole löydetty. missäs on stefano dimera?? onko todistettu että se on kuollut??

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
musta käsi on joko dimera tai sit se marleenaa kiduttanut lääkäri

Millai se Marleena kidutti?

ei kai se varsinaisesti kiduttanut. kunhan huumasi ja hävitti muistin pariin kertaan ja hallitsi mieltä ja muuta kivaa estääkseen Marlenaa jättämästä hänet ja palaamasta exän kanssa yhteen. tuohan oli muuten Marlenan ensimmäinen mies jonka olemassa olon Marlena oli kokonaan unohtanut mutta oliko se mies lopulta oikeasti hakannut vai oliko se tarina päälle käyneestä potilaasta totta?

no sami saa kaksoset joilla siis eri isä Lucas ja Ej joka on oikeesti dimera kans. Lucas ja sami menee naimisiin,eroaa ja sami menee naimisiin Ej:n kanssa tosin ei niin mielellään. tällä hetkellä kaksosista poika joka Ej:n asuu dimeroilla ja tyttö joka Lucasin asuu sen luona ja sami todistajansuojeluohjelmassa jälleen raskaana ja synnytti tytön ej:lle jonka nicole varasti kun menetti oman vauvansa joka myös ej:n. ei kertonut keskenmenosta ej:lle. ynm ynm

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
no sami saa kaksoset joilla siis eri isä Lucas ja Ej joka on oikeesti dimera kans. Lucas ja sami menee naimisiin,eroaa ja sami menee naimisiin Ej:n kanssa tosin ei niin mielellään. tällä hetkellä kaksosista poika joka Ej:n asuu dimeroilla ja tyttö joka Lucasin asuu sen luona ja sami todistajansuojeluohjelmassa jälleen raskaana ja synnytti tytön ej:lle jonka nicole varasti kun menetti oman vauvansa joka myös ej:n. ei kertonut keskenmenosta ej:lle. ynm ynm

:o :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuolla jotain:
http://mospom.freehostia.com/

jossain oli et ej on tony poika ja raiskaa samin

PITIKÖ MENNÄ PISTÄÄN TOI LINKKI!!! HÄH!!! Vitun idiootti! Olisin halunnut itse katsoa enkä lukea... Mutta tyhmänä menin ja luin...

Alkuperäinen kirjoittaja voi helvetti!!! :
Alkuperäinen kirjoittaja tuolla jotain:
http://mospom.freehostia.com/

jossain oli et ej on tony poika ja raiskaa samin

PITIKÖ MENNÄ PISTÄÄN TOI LINKKI!!! HÄH!!! Vitun idiootti! Olisin halunnut itse katsoa enkä lukea... Mutta tyhmänä menin ja luin...

No ei kai se toisen vika ole, jos itse menet lukemaan..

Uusimmat

Yhteistyössä