Syön kerrankin säännöllisesti Multitabseja sekä jättihelokkiöljykapseleita, kun sellainen on joskus tullut ostettua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:/ jaaha,eikös noista vitamiineistakin tullut jotakin uutta tietoa et ei ole terveellistä popsia kaikkea...itse olen syönyt magnesiumia-raskauden ajan ja rautaa...nyt sitten ajattelin aloittaa MULTITABs kuurin,pimeyden aikaan voi sitten koko perhe napsia D-vitamiinia,sekin piristää (siis lokakuusta maaliskuulle...)imettävä äiti tarvitsee moni vitamiinin jossa on esim.kalsiumia-auttaa hiusten lähtöön ja kynsiin...eli LADYVITA-en ole vain tarkistanut et voiko sitä syödä kun imettää...Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 13:47 Elliida33 kirjoitti:Elikäs mun on pakko hehkuttaa, että mä sain täältä hyvän vinkin....
Olin semmonen saamaton/väsy äiti, vaikka nukun hyvät yö-unet,mutta imetyksen lopettamisen jälkeen tuli semmonen tööt-vaihe....
No,nyt oon reilu pari viikkoa syöny tuota e-epaa ja kuulkaas täälä häärää taas sama vanha, energinen äiti.....![]()
LIsäksi rupesin napostelemaan b, c ja e-vitamiinia.
Elikäs täälä on nyt yksi lisää joka vannoo noitten rasvahappojen nimeen =)
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2007 klo 14:04 äiti kirjoitti:Aloe veraa juon ...olen pirteämpi ja pysynyt terveempänä !
jaahas...sitä kun ennättää jotakin sanoa niin eiköhän sit iske joku ihme väsymyskausiAlkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 19:56 rentunruusu kirjoitti:en mitään, en ole katsonut tarpeelliseksi mitään pillereitä popsia
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 22:12 rentunruusu kirjoitti:mitä "näkyviä" vaikutuksia olette huomannu e-epaa käytettyänne ja missä ajassa? Ja onko käytölle mitään estettä esim. mitkään sairaudet?
kun oon aina ollu vähän epäluuloinen vitamiineja ym. kohtaan..![]()