Päivitys nelikymppisen fb-seinällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o m gee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o m gee

Vieras
Kateelliset jauhaa, idiootit puhuu, kusipäät juoruu ja huonoimmat keksii huhuu. Puhu vaan paskaa, ei se satuta mua kumminkaan, yritä vaan uudestaan ei susta tuu voittajaa. Paskaa puhuu vaan ne joita vituttaa olla huonompi. LISÄÄ TÄMÄ KAIKELLA RAKKAUDELLA STATUKSEESI JOS OLET VARMA ETTÄ JOKU PUHUU SINUSTA PASKAA MUTTA SE EI HETKAUTA SINUA PÄTKÄN VERTAAKAAN!

Mielipiteitä? Minusta: :headwall: :ashamed:. Tosissaan on tuon laittanut, ei sarkasmilla.

Ensinnäkin noi on lapsellisia, sellaista teiniuhoa. Toisekseen ne osoittavat juuri sen, että kyseistä ihmistä hetkauttaa ja paljonkin. Ja varmaan oikein vainoharhaisena miettii, ketkä kaikki puhuu hänestä paskaa, vaikka kukaan ei puhuisi yhtään mitään kun ei voisi vähempää kiinnostaa.

Tylsän oloinen tyyppi. Onko se suunnannut tekstin jollekin tietylle tyypille vai yleensä kova kuvittelemaan ihmisistä kaikenlaista? Toivottavasti ei ole missään sellaisessa työssä, jossa vaaditaan luku- ja kirjoitustaitoa. Johan sillä menee mainekin!

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27927075:
Mitä merkitystä tuolla iällä on??

On se nyt vähän eri asia laittaako tuollaisen päivityksen 13-vuotias vai 60-vuotias. Tuo nimittäin kuullostaa sellaselta "teiniuholta", josta joku jo mainitsikin. Käyttäytyminen ja puheet kuitenkin muuttuvat iän karttuessa, ainakin suurimmalla osalla.

Hauska tosiaan tuo iän esillepano otsikkoon.Tunnen kuulkaas pari niin vajukkia keski-ikäistä, että voin kertoa ettei se ikä ja kypsyys mene aina käsi kädessä. Onneksi kuitenkin useimmiten menee, joten tuollaiset päivitykset yli kolmekymppisten seinillä on aika harvinaista kauraa, itse en ole nähnyt yhtäkään. Mutta mulla ei niitä vajukkeja kavereina olekaan. :)

Toi on kiertoviesti. Ja ikä on vaan numeroita.
aapee voisi hankkia itselleen elämän, jos hänen kaltaisensa tyyppi olis mun kaverilistalla, poistaisin.

Eikö sulle riitä, että kauhistelet itseksesi asiaa? Tai sitten olet jostain tyypille kade, ja sun tarttee siksi vähän tehostaa itseäsi.

Nuo on niin tyhmiä, mainostetaan ettei kiinnosta vaikka puhut paskaa ym..
Taitaa olla kuitenkin mielessä kun näitä pitää linkitellä ja todistella ettei kiinnosta :D

Toi on kiertoviesti. Ja ikä on vaan numeroita.
aapee voisi hankkia itselleen elämän, jos hänen kaltaisensa tyyppi olis mun kaverilistalla, poistaisin.

Eikö sulle riitä, että kauhistelet itseksesi asiaa? Tai sitten olet jostain tyypille kade, ja sun tarttee siksi vähän tehostaa itseäsi.

Ikä ei ole "vaan numeroita" monessakaan tapauksessa.
En kyllä epäilisi että kukaan on erityisen kateellinen henkisesti/tunne-elämältään kehittymättömälle tai jälkeenjääneelle tyypille, ainakaan tästä ominaisuudesta.
Ja sitähän tuo nimenomaan on, jos vielä nelikymppinenkin ajattelee tuon statuksen tavoin.
Totuuden siemen siinä kyllä sikäli, että usein nämä paskanjauhajat ovat itse huonoitsetuntoisia ja ongelmaisia.
Pointti taisikin olla siinä, että on huvittavaa laittaa tuollainen uhoamis-päivitys osoittaakseen ettei kiinnosta pätkän vertaa, kun se selvästi kiinnostaa. :D
Jos oikeasti ei kiinnostaisi, varmaankin antaisi asian olla.

[QUOTE="vieras";27927140]Hauska tosiaan tuo iän esillepano otsikkoon.Tunnen kuulkaas pari niin vajukkia keski-ikäistä, että voin kertoa ettei se ikä ja kypsyys mene aina käsi kädessä. Onneksi kuitenkin useimmiten menee, joten tuollaiset päivitykset yli kolmekymppisten seinillä on aika harvinaista kauraa, itse en ole nähnyt yhtäkään. Mutta mulla ei niitä vajukkeja kavereina olekaan. :)[/QUOTE]

Hauskinta ovat nämä kolmikymppiset, jotka ovat niin aikuista, niin aikuista, ja täytyy koko ajan miettiä mitä voi sanoa tai kirjoittaa.
Sitten kun kasvaa oikeasti aikuiseksi, ei ota enää niin vakavasti sitä, jos joskus vaikka sen vitutuksensa purkaakin ääneen. Ja osaa nauraa näille silmienpyörittelijöille.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;27929444:
Hauskinta ovat nämä kolmikymppiset, jotka ovat niin aikuista, niin aikuista, ja täytyy koko ajan miettiä mitä voi sanoa tai kirjoittaa.
Sitten kun kasvaa oikeasti aikuiseksi, ei ota enää niin vakavasti sitä, jos joskus vaikka sen vitutuksensa purkaakin ääneen. Ja osaa nauraa näille silmienpyörittelijöille.

Minusta tuo ap:n esilletuoma kirjoitus osoittaa henkisesti huonoa oloa ja kypsymättömyyttä. Ei ole kysymys siitä että tuo tunteensa noin esiin, vaan ylipäätään se että tuntee noin. Silti tuskin kukaan pitää minua vakavana aikuisena.

Ei mun tarvitse miettiä mitä sanon tai kirjoitan, ikinä en laittais mitään noin naurettavaa kiertoviestiä statukseeni, en muutenkaan harrasta mitään kiertoviestejä tyylliin "olen kotiäiti ja blaaaaaaaaaahhhhhh....". :)

Eikä ne kerro niiden kopsaajista muuta kuin sen, että heiltä puuttuu sekä mielikuvitus, että huumorintaju. Ja ainiin, kypsyys :)

Minusta tuo ap:n esilletuoma kirjoitus osoittaa henkisesti huonoa oloa ja kypsymättömyyttä. Ei ole kysymys siitä että tuo tunteensa noin esiin, vaan ylipäätään se että tuntee noin. Silti tuskin kukaan pitää minua vakavana aikuisena.
Ai, no sitten multa vissiin puuttuu se kypsyys. En ole noita laittanut, mutta voisin kuvitella helposti tilanteen, jolloin tekisi mieli, jos nyt vaikka oikeasti on juuri saanut tietää jonkun kaverinsa puhuneen paskaa. Ja joskus tekee mieli peukuttaa yhden kaverin kiertoviesteille, jotenkin osoittaakseni, että tiedän, miltä hänestä taitaa tuntua.
Saanko mitenkään anteeksi, sitä kypsyyttä ei sitten minulle varmaan suoda, kun ei tähänkään mennessä ole tullut?
Elämä potkii päähän kyllä toistuvasti, mutta siltikään en ole nöyränä oppinut ottamaan kaikkea vastaan.

m_94688.jpg

Kyllä aikuisen olisi hyvä edes vähän miettiä minkälaisen kuvan itsestään antaa jos ei täyden idiootin mainetta halua. Toiset eivät tietty tästä välitä mutta eivätpä nämä yleensä niitä skarpeimpia tapauksia olekaan. Kuten tuon kiertoviestin julkaisija.

Tuskin kukaan kuusikymppinen huitelee lötköhousut jalassa siwan muovipussi täynnä kaljaa huutelemassa iän olevan vain numeroita. Tai ettei ota itseään niin vakavasti. No, eivätpä ota muutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;27929611:
Ai, no sitten multa vissiin puuttuu se kypsyys. En ole noita laittanut, mutta voisin kuvitella helposti tilanteen, jolloin tekisi mieli, jos nyt vaikka oikeasti on juuri saanut tietää jonkun kaverinsa puhuneen paskaa. Ja joskus tekee mieli peukuttaa yhden kaverin kiertoviesteille, jotenkin osoittaakseni, että tiedän, miltä hänestä taitaa tuntua.
Saanko mitenkään anteeksi, sitä kypsyyttä ei sitten minulle varmaan suoda, kun ei tähänkään mennessä ole tullut?
Elämä potkii päähän kyllä toistuvasti, mutta siltikään en ole nöyränä oppinut ottamaan kaikkea vastaan.

No vittu voi voi. Ketään muutahan ei elämä potki päähän koskaan, vain sinua mutta silti osaat niin ihkusti ottaa itsestäsi huumorin irti. No, onnea vaan valitsemallesi tielle.

Kiertoviestit lähinnä ärsyttävät koska ovat sisällöltään juuri tuota teiniuhoa tai oman pään taputtelua ja vakuuttelua omasta paremmuudestaan.

Kateelliset jauhaa, idiootit puhuu, kusipäät juoruu ja huonoimmat keksii huhuu. Puhu vaan paskaa, ei se satuta mua kumminkaan, yritä vaan uudestaan ei susta tuu voittajaa. Paskaa puhuu vaan ne joita vituttaa olla huonompi. LISÄÄ TÄMÄ KAIKELLA RAKKAUDELLA STATUKSEESI JOS OLET VARMA ETTÄ JOKU PUHUU SINUSTA PASKAA MUTTA SE EI HETKAUTA SINUA PÄTKÄN VERTAAKAAN!

Mielipiteitä? Minusta: :headwall: :ashamed:. Tosissaan on tuon laittanut, ei sarkasmilla.

Harvinaisen typerää. Kas kun ei oo vielä kirjoitettu "kexii" ja "statuxeesi" :D Ja juu, uskotaan että ei hetkauta :xmas:

Yhteistyössä