M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pp:Paju-Pilli?
tosi mahtava nimi..ihana..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pp:Paju-Pilli?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paju ei ole ees nimi, mutta enempi viittaa poikaan.
Niinpä... =)=)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja pp:Paju-Pilli?
tosi mahtava nimi..ihana..saa toisetkin nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä tiedän 2 Paju-nimistä poikaa![]()
Munkin mielestä Paju kuulostaa kyllä pojalta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä kans:Niinpä... =)=)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja pp:Paju-Pilli?
tosi mahtava nimi..ihana..saa toisetkin nauraa
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paju ei ole ees nimi, mutta enempi viittaa poikaan.
Mikä on sitten "nimi"? Miten on esim. Sisu, Ukko, Minttu, Mustikka, Vadelma jne. Nämäkään ei oo ehkä nimiä sitten sun mielestä? Entä Selja, Marja, Aamu, Tuski, Nuppu jne? Miksei Paju? Ja Väestorekisterikeskus ihan kivasti kertoo, mitä nimiä on kummallekin sukupuolelle annettu.
Alkuperäinen kirjoittaja lea:Paju: poikia alle 25 ja tyttöjä alle 82
Kannattaako oikeesti antaa tuollainen nimi josta ei tiedä puhutaanko tytöstä vai pojasta?
Paju sinänsä on hyvä nimi.. ei siinä ole mitään vikaa, mut tuota kannattaa oikeesti miettiä et joutuu selvittään ihmisille et tämä Paju on sit tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paju ei ole ees nimi, mutta enempi viittaa poikaan.
Mikä on sitten "nimi"? Miten on esim. Sisu, Ukko, Minttu, Mustikka, Vadelma jne. Nämäkään ei oo ehkä nimiä sitten sun mielestä? Entä Selja, Marja, Aamu, Tuski, Nuppu jne? Miksei Paju? Ja Väestorekisterikeskus ihan kivasti kertoo, mitä nimiä on kummallekin sukupuolelle annettu.
Alkuperäinen kirjoittaja lea:Paju: poikia alle 25 ja tyttöjä alle 82
Paju sinänsä on hyvä nimi.. ei siinä ole mitään vikaa, mut tuota kannattaa oikeesti miettiä et joutuu selvittään ihmisille et tämä Paju on sit tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä tiedän 2 Paju-nimistä poikaa![]()
Paju Adalmiina
Paju Aurora
Paju Josefiina
Paju Magdaleena
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:paju ei ole ees nimi, mutta enempi viittaa poikaan.
Joo, aika monen muunkaan mielestä Mustikka ja Tuski ei tosiaan oo nimiä =D
Alkuperäinen kirjoittaja harju:Paju Kanerva (kumpiki on niin tyttöjen kuin poikienki nimi)
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja lea:Paju: poikia alle 25 ja tyttöjä alle 82
Kannattaako oikeesti antaa tuollainen nimi josta ei tiedä puhutaanko tytöstä vai pojasta?
Miksi sitä pitää niin erityisesti kenellekään selventää? Mitä väliä, onko joku tyttö tai poika - siis silloin, kun asiayhteydestä ei selviä?
Alkuperäinen kirjoittaja lea:no ei se mukavaakaan ole et omaa tyttöä luullaan aina pojaksi. Meillä tyttöä luullaan usein pojaksi, koska puen sen neutraaleihin tai "poikamaisiin" väreihin (en perinteistä vaaleanpunaista) ja tyttö omistaa lyhyet hiukset