Paketin lähetys??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KirppariAkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KirppariAkka

Vieras
Mietin jos laittaisin nettiin vaatteita ja pikkutavaraa myyntiin. Suurin osahan niist menis uusille omistajille postinkautta, minkälaiseen pakettiin voi esim. vaatteita laittaa? Pitääkö aina ostaa kallis postin kirjekuori?

Kirjekuoriahan voi taitella itsekin paperista, kunhan mitat pysyy semmosina että kirjeenä menee.

Paketit sit, ite oon laittanu vaatteita useampaan pussiin ja teippiä ympärille, paperipusseissa missä itte oon saanu vaikka lankoja, zhu zhu pets ym. lelujen laatikoissa mitä tulee aikaajoin.

Oon myös saanu muovipussikirjeen. Siis pussiin laitettu vaate, teipattu kirjeen kokoiseksi ja nimi ja osotetiedot kirjotettu päälle.

Kaikki mahollinen särkyvä tms. sit aina pahvilaatikkoon ja kunnolla pehmuketta ympärille.

Mietin jos laittaisin nettiin vaatteita ja pikkutavaraa myyntiin. Suurin osahan niist menis uusille omistajille postinkautta, minkälaiseen pakettiin voi esim. vaatteita laittaa? Pitääkö aina ostaa kallis postin kirjekuori?

:O No miten nyt tavaraa ylipäänsä lähetetään? Kirjeenä, pakettina... Kaikki kierrätys kunniaan, eli vanhat kirjekuoret, mitä kotiin tulee, laatikot sun muut käyttöön. Vaatteita voi laittaa vaikka minigrip pussiin, ennen kuoreen laittamista (säästää muuten "tilaakin", kun ottaa ilmat pois). Jotkut lähetää ihan vaikka vaan pakkamalla muovipusseihinkin vaatteita. Että ei se sen vaikeempaa ole!

Yhteistyössä