Mitä vois pyytää palkkaa jos hakis pakkaajaksi huonekalutehtaalle?
ei aikasempaa kokemusta ja koulutus mahdollista työn ohessa?
Onks 8e tunti liikaa?
Kiitti
ei aikasempaa kokemusta ja koulutus mahdollista työn ohessa?
Onks 8e tunti liikaa?
Kiitti