Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ettekö te enää nykyään osaa ajatella mitään itse? Ettekä käyttää tervettä järkeänne...vai onko sitä?
Mä mitään pakkasasteita rupee teille ääliöille luettelemaan. Työnnä nenäs ulos ja jos tuntuu kylmältä, älä sitten vie sinne kakaraasikaan. Näin yksinkertaista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ettekö te enää nykyään osaa ajatella mitään itse? Ettekä käyttää tervettä järkeänne...vai onko sitä?
ja sinä se et tähänkään osannut mitään faktaa sanoa. päänaukominen se vasta onkin nääs helppoa ja varma merkki ah, suuresta älyykkyydestä sekä järjestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mä mitään pakkasasteita rupee teille ääliöille luettelemaan. Työnnä nenäs ulos ja jos tuntuu kylmältä, älä sitten vie sinne kakaraasikaan. Näin yksinkertaista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ettekö te enää nykyään osaa ajatella mitään itse? Ettekä käyttää tervettä järkeänne...vai onko sitä?
ja sinä se et tähänkään osannut mitään faktaa sanoa. päänaukominen se vasta onkin nääs helppoa ja varma merkki ah, suuresta älyykkyydestä sekä järjestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mä mitään pakkasasteita rupee teille ääliöille luettelemaan. Työnnä nenäs ulos ja jos tuntuu kylmältä, älä sitten vie sinne kakaraasikaan. Näin yksinkertaista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ettekö te enää nykyään osaa ajatella mitään itse? Ettekä käyttää tervettä järkeänne...vai onko sitä?