Pakko avautua mun miehestä, mua suututtaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nipo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nipo"

Vieras
Oon ollut tänään töissä 7-15 ja miehellä vapaapäivä. Meillä ei ole yhteisiä lapsia ja mun edellisestä liitosta oleva lapsi lähti isälleen jo toissapäivänä.

Sanoin eilen mun miehelle kun tultiin töistä, et lähdetäänkö prismaan? (Meidän lähin prisma on 30km päässä). Mies sano, et mennään mieluummin huomena kun hänkin on vapaalla niiin päästään heti lähteen kun pääset töistä. Sanoin et okei, käy sekin. (Kun lapsi ei kotona, niin ei niin hätä vaikka jääkaapissa pelkkä valo..)

No, tulin töistä ja mies ei ollu kotona. Soitin sille, et missä menee, niin oli viemässä puhelintaan huoltoon, oli lähteny kahden jälkeen. Meiltä on tosiaan sinne prismaan n.30km ja siitä vielä 20km sinne "puhelinliikkeeseen."

Eli mies ajanut prisman ohi mennessään. Sanoin aika tuohtuneena, et meidänhän piti mennä prismaan?! "No lähetä kauppalista".

No enkä lähetä, kun musta on kiva ITSE päästä "isoille kaupoille" ns.heräteostoksille edes kerran kuussa, en mä nyt päästäni jaksa mitään kauppalistaa alkaa tekemään.

Mä oon ehkä pikkumainen ja kamala akka, mutta mua kyllä suorastaan vituttaa ettei mies voinu odottaa sitä 45 minuuttia et mä pääsisin mukaan... Jotenkin meni nyt systeemit ihan sekasin -mukamas. Ja hyvä tuuli vaihtu ärtyneisyyteen.

veetuttais muakin.

Itselläkin matkaa sinne prismaan yms kaupoille 60km ja vaikka ne ruuat saakin tuosta lähikaupasta niin välillä on vain kiva päästä sinne kaupunkiin ja ison kauppaan. Onhan ne valikoimatkin ihan erilaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja olisko kelannut näin se ukko;25330285:
Menkää myöhemmin prismaan?

Niin et mies ajaa ensin 50km sinne ja 50km kotiin ja ottaa mut kyytiin ja ajetaan 30km prismaan ja siitä 30km kotiin? Eli yhteensä 160 kilsaa turhaan yhden 45 minuutin takia? Ei ainakaan mun bensoilla ajeta todellakaan.

Siirtyy ens viikkoon, mut nyt olis ollu niin hyvää aikaa... Plääh.

Miehen logiikkaa, että ajattelee vain itsensä kannalta eikä ota huomioon että sinä todellakin HALUSIT sinne prismaan. Kyllä minuakin ottaisi päähän.
Lähettäisin ***vetinmoisen kauppalistan kaikesta mitä mieleen vaan juolahtaa, miehen piikkiin menisi ne ostokset (ellei satu olemaan yhteinen tili, meillä ei ole...).

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;25330354:
Miehen logiikkaa, että ajattelee vain itsensä kannalta eikä ota huomioon että sinä todellakin HALUSIT sinne prismaan. Kyllä minuakin ottaisi päähän.
Lähettäisin ***vetinmoisen kauppalistan kaikesta mitä mieleen vaan juolahtaa, miehen piikkiin menisi ne ostokset (ellei satu olemaan yhteinen tili, meillä ei ole...).

Ja muista laittaa listaan KAIKKI turhakkeet mitä vaan keksit ja ihan sekopäiseen järjestykseen. Ja aina niiden vaikeiden kohdalle laita isolla TÄRKEÄ ja painota, että merkityt ON sitten tuotava. :D

Ja muista laittaa listaan KAIKKI turhakkeet mitä vaan keksit ja ihan sekopäiseen järjestykseen. Ja aina niiden vaikeiden kohdalle laita isolla TÄRKEÄ ja painota, että merkityt ON sitten tuotava. :D

Semmoisia tuotteita, joista äkkiä kertyy mukava summa, mutta joita todella tarvitaan on esim: murot (sässtöpakkaus), mysli, juusto, vessapaperi ja -talouspaperi (säästökoko), hillot...

Ja painota, että tuo tosiaan tuota säästökokoa eli isoimman säkin, kun ei sitä (mukamas) löydy lähikaupasta ja ne on pitkässä juoksussa halvempia.

Pyydä tuomaan erilaisia tampooneita, tuuheuttavaa hoitoainetta jossa ei ole silikonia, sulfaatitonta sampoota (et tietenkään muista merkkiä, kyllä se selviää kun lukee tuoteselosteesta aineosalistan... pullo oli vihreä, tai ehkä valkoinen, vai muutettiinkos ne just erilaisiin pakkauksiin, ehkä vaaleanpunaisiin?), rintaliivit koossa X merkiltä Y TAI merkiltä Z mutta sitten pitää ottaa rinnakkaiskoko. Zeoliititonta pyykinpesuainetta, joka tuoksuu hyvältä mutta ei liian voimakkaasti. Hajusteissa ei saa olla mitään laventelin tyyppistä, saat siitä migreenin.

Ei, ei niitä voi ostaa ensi viikolla paitsi ehkä rintaliivit, mutta muita tarvitset nyt kun vanhat pullot meni juuri tyhjiksi.

[QUOTE="vieras";25330585]Pyydä tuomaan erilaisia tampooneita, tuuheuttavaa hoitoainetta jossa ei ole silikonia, sulfaatitonta sampoota (et tietenkään muista merkkiä, kyllä se selviää kun lukee tuoteselosteesta aineosalistan... pullo oli vihreä, tai ehkä valkoinen, vai muutettiinkos ne just erilaisiin pakkauksiin, ehkä vaaleanpunaisiin?), rintaliivit koossa X merkiltä Y TAI merkiltä Z mutta sitten pitää ottaa rinnakkaiskoko. Zeoliititonta pyykinpesuainetta, joka tuoksuu hyvältä mutta ei liian voimakkaasti. Hajusteissa ei saa olla mitään laventelin tyyppistä, saat siitä migreenin.

Ei, ei niitä voi ostaa ensi viikolla paitsi ehkä rintaliivit, mutta muita tarvitset nyt kun vanhat pullot meni juuri tyhjiksi.[/QUOTE]

:D
Pari säästöpakkausta tampooneja ja sit siteitä kans erilaisia + pikkuhousunsuojia!
Veikkaan että seuraavan kerran "muistaa" odottaa sua mukaan kauppareissulle. :)

Minä laittaisin ihan kettuillessaan miehelle tommosen mahdottoman kauppalistan.. Ja sais sitte reppana tuskailla siellä kaupassa, enkä vahingossakaan vastais puhelimeen jos koittais soittaa apua :) ehkä tajuis sitten oman ajattelemattomuutensa... Tai sitten ei tajuis.

Mä niin ymmärrän sua! Meilläkin on käynyt kerran noin, vaikka matkaa Prismaan on vaan 7km. Olin miehelle ihan raivona. Vastasi mulle "En tienny että se oli sulle noin tärkeetä" ja tehtiin seuraavana päivänä shoppailureissu Prismaan ja Kärkkäiselle. Eikä ole toistunut.

Myös kermaviilit, smetanat ja ranskankerma, maitorahka yms. menee niillä aina sekaisin, lisääpä siihen kauppalistaan :) Pikkuhousunsuojia ja tamponeita lukuunottamatta, tiettyä merkkiä ja mallia tietty!
Säilykkeitäkin säilytetään aina eri paikoissa.

Uusimmat

Yhteistyössä