K
kioskiiiii
Vieras
Mulla on sellanen probleema, että mulla tarjotaan tai oikeastaan pakotetaan kesätöihin myyjäksi nakkikioskille josta en enään tykkää. Mun isovanhenmat omistaa sen ja oon ollu siellä pienempänä töissä 15 ja 16 kesäisenä. Enään se ei vaan iske yhtään.... se rasvan haju joka jää ihan jokapaikkaan ja känniläiset asiakkaat jotka puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo, kun olin 15 joku mies kaivo vehkeensä housuista ja löi tiskiin ..
D näin vanhempana (olen 19 vuotias) mua ei enään kiinosta tuo, ja asun nykyään ihan eri paikkakunnalla (Tampere) ja toi kioski on Pohjanmaalla jossa joutuisin sitten olemaan mummilla koko ajan. Mä tiiän että rahaa mä siitä saisin, vaikkei mulla nytkään ole mitään rahapulaa.
Nyt äitini suorastaan pakottaa minut töihin sinne, ja kotonakäydessäni olen aina todennut, joo onnistuu, kyllä.. riidan välttämiseksi.
Aikuista ihmistähän ei nyt voi minnekkään pakottaa, mutta miten kertoisin tämän äidilleni? sanonko, että sain täältä töitä kesänki ajaksi vaikken saanut. Rakastan ihan vain olla ja rauhoittua näin kesällä.
Nyt äitini suorastaan pakottaa minut töihin sinne, ja kotonakäydessäni olen aina todennut, joo onnistuu, kyllä.. riidan välttämiseksi.
Aikuista ihmistähän ei nyt voi minnekkään pakottaa, mutta miten kertoisin tämän äidilleni? sanonko, että sain täältä töitä kesänki ajaksi vaikken saanut. Rakastan ihan vain olla ja rauhoittua näin kesällä.