Pakko hehkuttaa, kun olen niin tyytyväinen itseeni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
:D Asetin itselleni tiukan tavoitteen painon suhteen. 1.6.2010 aion painaa saman verran, kun painoin ennen ensimmäistä raskautta. Siihen on vielä pitkä matka, mutta olen myös asettanu pieniä välitavoitteita, ja ensimmäinen on jälkitarkastus... Ja nyt paino on 1.5kilon päässä tuosta tavoitepainosta! Eikä jälkitarkastuksesta ole vielä tietoakaan. Olen NIIIIN tyytyväinen! Tosi hyvälle tuntuu, kun himo lenkkeilyyn on taas palaamassa, ja eilen oli niin kiva käydä kunnon hikilenkillä :p Tänään uusiksi! Eikä haittaa, vaikka taivaalta tulis ämmiä äkeet selässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
siis sulla on vuosi aikaa laihtua 1,5 kiloa?

No ei, vaan jälkitarkastuksen tavoitepainoon on se 1.5kiloa. Ja 1.6. ensi vuonna aion painaa 59 kiloa, ja siihen on vielä matkaa. Tiukka talvi edessä, mut selviän kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
minäkin haluan tuollaisen motivaation. painoo on jotain 5 kiloo liikaa, ja tuntuu että tähän tää lopahti.

Mua ahdisti loppuraskaudesta tosi paljon liikakilot, ja niin hyvä tunne, kun pääsee kunnolla hikoilemaan, ja saa taas liikkua kunnolla, ja myös painon saa alas. Samalla on kaikki makeanhimo lähteny pois, eikä tee mieli harrastaa mitään epäterveellistä mässäilyä.

Yhteistyössä