Pakko hehkuttaa: Miehen taiteiluista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katoin että ottaisin niistä aika montakin seinälle. Ja mä oon aika kriittinen. Mutta taisi olla juuri mua miellyttävä tyyli.

Syystä että; niissä oli käytetty väriä, olivat taidokkaasti tehtyjä (ei siis mitään mitä kuka tahansa yli 8v voisi tehdä), niissä oli käytetty mielikuvitusta, olivat selkeitä, mutta samalla sellaisia, ettei yksi vilkaisu riitä ymmärtämään kuvaa, tai siis kuvat herättää tosi paljon ajatuksia. Samalla kaikesta monimutkaisuudestaan huolimatta riittävän yksinkertaisia että sopivat moneen paikkaan esille. Niin, ja ovat erilaisia ja uskaliaitakin ei siis todellakaan mitään tusinatavaraa. Eivät siis vaadi palatsia, mutta toimivat sielläkin. Wow vielä!

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan ja Wolt
Niin, ja ovat erilaisia ja uskaliaitakin ei siis todellakaan mitään tusinatavaraa. Eivät siis vaadi palatsia, mutta toimivat sielläkin. Wow vielä!

mulle tuli ekana mieleen että mies on todella lahjakas kun osaa tehdä noin monen tyylisiä kuvia. ettei jumitu siihen tiettyyn tyyliin. tolki niissä oli se "jokin" yhdistävä juttu, mutta ovat sellaisia mistä löytyy jokaiselle jotain (niinkun eka ite sanoin etten välttämättä ottas omalle seinälle mut eikös vaan jotain löytynyt kuitenkin mikä oli sellanen joka passais kun nappi otsaan meille :D )

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan

Yhteistyössä