Pakko jakaa kokemus huutiksesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Huusin tänään huuto.net:stä matkarattaat ja turvakaukalon. Kohde olisi muutenkin mennyt tänään sulki, mutta varmistaakseni "voiton" ostin nämä tuotteet osta heti hinnalla. Ylin huuto oli siis tällä hetkellä 140euroa ja ostin sen 180 eurolla.

Luonnollisesti kohde sulkeutui heti ja sain sähköpostiini myyjän tiedot ja vahvistuksen kaupasta.

No... ei mennyt aikaakaan kun myyjä soitti minulle, että tässä kävi nyt niin, että aivan samaan aikaan kun olin huutanut tavarat heille oli tullut puhelimitse tarjous, että joku ostaa ne samalla hinnalla kuin siis millä minä olin ostamassa. Ja tämä toinen oli jo hakenutkin tavarat.

Että en sitten saanut matkarattaita ja kaukaloa :( Olen TODELLA pettynyt, enkä tiedä mitä tehdä. Ajattelin ainakin ottaa yhteyttä huuto.net:iin asiasta. Mielestäni on jotenkin kamalan kohtuutonta, että ostajaa sitoo huudon jälkeen kauppa, mutta myyjällä ei ole samaa velvollisuutta! Pistää vihaksi!

On varmaan tosi sekavaa tekstiä, mutta pakko avautua!

Mäkin laittaisin asiallisen nega palautteen. Tosin ei se huuto aina tunnu sitovan huutajaa, mulla yks huutaja ei koskaan vastannut yhteydenottoihini eikä siis maksanut huutoaan, ei tietenkään saanut huutamiaan kenkiäkään.

Uusimmat

Yhteistyössä