Pakko kehua taas näitä (imetysasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Hattentatti:

Siis parhaat liivinsuojat ikinä. Suosittelen kokeilemaan.

Edellisen vauvan kanssa vähän kyynisenä tilasin ja rakastuin.
Munhan ei enää ikinä pitänyt tehdä vauvaa eikä varsinkaan imettää, eli onnistuin hävittämään vanhat, mutta tässä sitä taas ollaan ja tilasin nyt uudet jotka tuli tänään postissa ja on kyllä ihan ykköset. Ei enää niitä ällöjä kertakäyttöisiä eikä falskaavia kangaskestoja, lisäksi näiden kanssa ei tarvii( yöllä) välttämättä liivejäkään kun pysyvät paikallaan muutenkin :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
..ei varmaan ehken pitäis sanoakaan :ashamed:..mutta sanon kuitenkin :D...

...Miten mun mieleen ihan vaan pikkusesti nous semmonen mielikuva noitten härpäkkeiden johdosta ja vallankin lauseesta .."lisäksi näiden kanssa ei tarvii (yöllä) välttämättä liivejäkään kun pysyvät paikallaan.."...semmonen burleskitaitelija joka temppuilee niiden nännihuiskujensa kanssa....:ashamed:...:D

:O...sanoikos mä nyt....pukkaako muillekin satunnaisesti ainakin tämmösiä päästämme suustamme sammakoita- päiviä??!!

:xmas:

..ja ihan asiaankin: no on varmasti todella hyvät vallankin rikkoutuneisiin nänneihin...mikään ollut silloin aikanaan mitään niin inhaa kuin sitä kertakäyttöstä yrittää nykiä varovasti irti...ja huomata että puuhassaan sai uudestaan nännin auki :headwall:....oi niitä aikoja :D!

..ei varmaan ehken pitäis sanoakaan :ashamed:..mutta sanon kuitenkin :D...

...Miten mun mieleen ihan vaan pikkusesti nous semmonen mielikuva noitten härpäkkeiden johdosta ja vallankin lauseesta .."lisäksi näiden kanssa ei tarvii (yöllä) välttämättä liivejäkään kun pysyvät paikallaan.."...semmonen burleskitaitelija joka temppuilee niiden nännihuiskujensa kanssa....:ashamed:...:D
:D!

:laugh: :D

As if tilasitko juuri tuolta hattentatista? Mulla meni herne nenään sen firman kans kun puolet joululahjoista joutui hukkaan postissa ja uusintalähetyksessä oli puolet väärää tavaraa... En enää haluais tuolta tilata mitään.Myydäänkö noita esim jossain apteekissa tms.?

[QUOTE="neljän äiti";26628091]As if tilasitko juuri tuolta hattentatista? Mulla meni herne nenään sen firman kans kun puolet joululahjoista joutui hukkaan postissa ja uusintalähetyksessä oli puolet väärää tavaraa... En enää haluais tuolta tilata mitään.Myydäänkö noita esim jossain apteekissa tms.?[/QUOTE]

Tilasin joo ja hyvin toimi ja nopsaan tulivat.
En oo muualla nähnyt myynnissä mutta kai niitä pakko on jostain muualtakin saada.

[QUOTE="hmmm";26628315]siis minne se maito noissa menee jos eivät ime sitä sisäänsä? falskaako reunoista siis?[/QUOTE]

Siinähän lukee että se estää maidon vuotamisen rinnasta kun siinä on joku painehomma.. Maito pysyy siis tallessa tississä.

[QUOTE="hmmm";26628315]siis minne se maito noissa menee jos eivät ime sitä sisäänsä? falskaako reunoista siis?[/QUOTE]

Ymmärtäisin, että maito pysyy siellä tississä :)

Yhteistyössä