Pakko kerto jollekin...siis kerrottova tänne...=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihanapäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihanapäivä

Vieras
On 5 vuotta kun alettiin yrittämään lasta. Ollaan käyty 3 inseminaatiota 1 ivf ja 2 icsi:tä tuloksetta ja nyt satiin eka plussa testiin luomuna, toivottavasti on pysyvää laatua!! Olen niin onnellinen ja en voi kenellekkään vielä kertoa niin oli pakko tänne kertoa..=)

Pidän kovasti peukkuja että tuloksena on ihana terve lapsi! Tuo on ihan repivää aikaa kun tekisi mieli kertoa koko maailmalle mutta ei uskalla jos menee kesken... Itsellä oli sama tilanne, tosin ilman hoitoja, ja yksi keskenmeno takana, niin ei uskaltanut kertoa kenellekään kun plussa tuli.. Mutta nyt on kaksi ihanaa tyttöä joten tsemppiä sinnekin :)

Onnea!!! Saako kysyä, että mikä oli syynä lapsettomuuteen? Meillä nyt yritystä takana hieman reilu neljä vuotta ja ei vielä plussan plussaa :/ Hoidotkaan ei tuottaneet tulosta.

Kiitos kovasti kaikille... Oon niin häbi, vaikka ei sitä es vielä tajua. käyn välillä aina tarkastamassa testin uudestaan...=) Saahan sitä syytä kysyä.. Meillä on miehellä siittiöissä häikkää, niitä on suht vähän ja minulla lievä pco johtuen ylipainosta. En tiedä johtuiko tämä plussa nyt sitten siitä että alkuvuodesta minua pisti zumba kärpänen ja olen saanut painoa vähän tippumaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanapäivä ap;23396755:
Kiitos kovasti kaikille... Oon niin häbi, vaikka ei sitä es vielä tajua. käyn välillä aina tarkastamassa testin uudestaan...=) Saahan sitä syytä kysyä.. Meillä on miehellä siittiöissä häikkää, niitä on suht vähän ja minulla lievä pco johtuen ylipainosta. En tiedä johtuiko tämä plussa nyt sitten siitä että alkuvuodesta minua pisti zumba kärpänen ja olen saanut painoa vähän tippumaan. =)

Kiitos kovasti vastauksesta! Meillä miehellä sama diagnoosi. Mulla ylipainoa, mutta ei pco:ta. Ehkä meilläkin vielä joku kaunis päivä tärppää!

Uusimmat

Yhteistyössä