PAKKO KERTOA KAIKILLE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aurora:
Kyllä se plussa on, usko nyt vaan.. :) IIIISOOT onnittelut!! Me kerrottiin vanhemmille jouluna kun mulla oli rv 7, kavereille kerrotaan np-ultran jälkeen rv12..

Mulla olis laskujen mukaan menossa rv 7.. Katotaan nyt mitä tuolla neuvolassa sanotaan!!! En meinaa housuissani pysyä:) Tekis mieli koko maailmalle kailottaa!!! Olen vihdoin ja viimen tullut raskaaksi, ihan kuin olis vaan super hyvää unta!! Tätä ennen mietti aina että miks ei tuu raskaaksi, että onko jtn vikaa, mussa tai isännässä.. Vaikka ollaan niin nuoriakin- luulin että sellane on "vanhojen" vaiva.. mut nyt ei osaa enää muuta ajatella...VAUVA TULOSSA! Luulette mua varmaan ihan pimeeks, mut oon kyllä niiiin onnellinen:)

ONKO JOTAIN VINKKEJÄ JA NEUVOJA MITÄ PITÄIS TEHDÄ, TAI JÄTTÄÄ KENTIES TEKEMÄTTÄ??? IHAN NOVIISINA KUN VASTA OPETELLAAN:)

onnea! itsekkin odotin plussaa ihan kohtuuttoman kauan joten tiedän miltä toi tunne tuntuu :) ja kun huomaa ettei meissä mitään vikaa ollutkaan.

me kerrottiin vanhemmille joku rv9 ja muille ekan ultran jälkeen joka oli rv 12, sen jälkeen pikkuhiljaa paljastettiin.

nyt on tyttö 3kk :) hymynaama, toivottavasti sinunkin odotus sujuu hyvin.

NAUTI

Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
onnea! itsekkin odotin plussaa ihan kohtuuttoman kauan joten tiedän miltä toi tunne tuntuu :) ja kun huomaa ettei meissä mitään vikaa ollutkaan.

me kerrottiin vanhemmille joku rv9 ja muille ekan ultran jälkeen joka oli rv 12, sen jälkeen pikkuhiljaa paljastettiin.

nyt on tyttö 3kk :) hymynaama, toivottavasti sinunkin odotus sujuu hyvin.

NAUTI

Aaah! Kiitos! Kyllä nautin:)