Pakko kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Huoh, eilen illasta mie menin peiton alle lukemaan kirjaa ja äljäke jäi katsomaan töllöä. Noh, siinä kun kirjaa lakkasin lukemasta niin huomasin että äljäke oli nukahtanut sohvalle. Heitin sille viltin päälle ja painelin itsekin nukkumaan.
Men ehtinyt edes kunnolla kai nukahtaa, kun heräsin jo siihen kun oli ihan saatanan tuskallinen pala kurkussa ja mulla oli NIIIIN paha olla!
Tyynyt oli toiselta reunalta ihan märkä ja mulla hiuksia liimautuneena kasvoihin, mä olin valuttanut ihan järjettömän määrän kyyneleitä :'( Enkä mä voinut lopettaa itkemistä, vaikka tajusin heti että näin vaan ihan karseeta unta ja on sen takia paska fiilis (lievästi sanottuna).
Yöks, mä kipitin heti kun sain itseäni vähän kasaan niin sohvalle äljäkkeen kainaloon, siinä unessa se nimittäin ei aamulla noussutkaan :o

Ah, kiitos.. men saanut edes äljäkkeelle sanottua mitä unta mie näin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Mulla oli samanlaisia unia sen jälkeen kun mies oli kolarissa,vaikka suurinpiirtein ehjin nahoin selviskin.
Mieli tekee tepposiaan... :/

Tokihan mie unet kestän, mutta toi unissaan itkeminen ja siitä rauhoittuminen olikin asia ihan erikseen.. hyi yök :x

Minä näen silloin tällöin unia mistä herään siihen että itken :/ Se on kamalaa!
Pikkuveljeni on kuollut unessa, isomummoni on kuollut unessa, mieheni on sairastunut vakavasti ja kuollut... Tuossa esimerkkejä joista olen ahdistunut niin että olen herännyt siihen että itken :(
Ja kaikki heistä siis edelleen elää.

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Mä en meinaa saada unta sen jälkeen kun herää painajaisesta.. :$

Sama vika, ja se kunnollinen herääminenkin ottaa aikaa että tajuaa alkaa rauhoittumaan kun "se oli vaan unta" :o Jos ei äljäkkeen kainaloon pääse turvaan, niin menee pari tuntia ennenku saa uudestaan unta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä näen silloin tällöin unia mistä herään siihen että itken :/ Se on kamalaa!
Pikkuveljeni on kuollut unessa, isomummoni on kuollut unessa, mieheni on sairastunut vakavasti ja kuollut... Tuossa esimerkkejä joista olen ahdistunut niin että olen herännyt siihen että itken :(
Ja kaikki heistä siis edelleen elää.

:hug: :hug:

No hyi, otan nyt todellakin osaa uniesi johdosta :hug:
Mie kun en moista välittäis kokea uudestaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Unessa kuolema tarkoittaa uuden elämänvaiheen alkamista. :hug: Näin palstalaiset ainakin minua valistivat kun viikko sitten kyselin vähän vastaavasta unesta.

Mä taas en oikein usko noihin unien suurempiin tarkoituksiin, mie kun näen kuitenkin tasaisin väliajoin unie erään ihmisen kuolemasta milloin milläkin tavalla. Mutta ikinä en ennen oo herännyt tolla tavalla |O

Mun viimeisin kauhu-unikokemukseni oli, että meidän 3v kuopus oli kadonnut päivähoidossa ja sitä ei löytynyt mistään! Poliisit etsi, me etsimme, kaikki etsivät mutta lapsesta ei jälkeäkään :'(
Voi luoja miten helpottunut olin herätessäni, kun tämä 3v oli (jälleen kerran) tullut keskellä yötä viereen nukkumaan :heart: Rutistin ooooikein kovasti...

Mutta pari päivää sitten heräsin siihen että nauroin ääneen unissani :D Näin mukavan ja hulvattoman unen jossa ystäväni pikkuveli ( nyt jo aikamies ) laski liukurilla pyllymäkeä minun vanhempieni luona ja minä istuin entisen poikaystäväni ja pikkuveljeni kanssa rappusilla jännittämässä että kuinka pitkälle liukuu :D

näin kolmosen syntymän jälkeen parin viikon ajan sellasia painajaisia, että mies ja kaikki kolme poikaamme kuolevat kolarissa. Se tunne siinä oli ihan kamala, kun oveni takana seisova poliisi kertoi tuon mulle. Joka ikinen kerta tyyny ja naama litimärkänä itkusta, yhtenä kertana mies herätti minut, kun olin unissani itkenyt ja huutanut.

Kaipa nuo tuommoset unet niitä syvimpiä pelkojamme joillakin tavoin kuvastavat.

Yhteistyössä