Pakko kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi voi

Vieras
.. en vaan voi sille mitään, mutta se mies on niin ihana. Yritän kyllä kovasti turruttaa tunteitani ja ajatella fiksusti, mut ei. Ei se onnistu. Tai onnistuu niin kauan kun ei nähdä, mutta sitten kun taas kohdataan niin.. awww.

Tänäänkin. Ihana, ihana, ihana :heart: Taas se jäi mun kanssa juttelemaan töiden jälkeen. Niinkuin eilenkin. Ja kun tehtiin töitä yhdessä, vitsaili ja oli ihana. Sanoi että tosi kiva kun oot siinä ja autat, oih.

Onhan se kiinnostunut, onhan? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:

Eikö? :D
Mä oon ihan täpinöissäni täällä, vaikka just eilen illalla päätin että nyt loppuu tää typerä haihatteleminen. Mut kun en voi tälle mitään.
Mistä sen tietää, että mies on kiinnostunut? Onko se just tätä, että jää juttelemaan niitä näitä ja katselee silmiin vai ei?
Pitäis vaan yrittää olla miettimättä ja nauttia edes näistä harhakuvitelmista, mut kun ei pysty.

Mä en osaa vastata noihin, kun itsellä aina menee kaikki jutut vituiks, mutta mä uskon siihen, että sä kyllä tiedät ja huomaat jos ja kun mies on susta kiinnostunut.

Sinkkuiletteko molemmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Mä en osaa vastata noihin, kun itsellä aina menee kaikki jutut vituiks, mutta mä uskon siihen, että sä kyllä tiedät ja huomaat jos ja kun mies on susta kiinnostunut.

Sinkkuiletteko molemmat?

Mä ainakin, miehestä en ole varma.. jotenkin puhuu aina siihen tyyliin kuin asuisi yksin, en tiedä. En ole kehdannut kysellä tarkemmin asiasta. Kun eihän tässä välttämättä mitään edes ole. Kunhan kuvittelen.

Pakko, ihan pakko palata tähän. Mä olen päivä päivältä ihastuneempi. Leijun, hymyilen kai unissanikin, ajattelen häntä illalla ennen nukahtamista ja aamulla heti herättyäni.

Nähtiin taas tänään. Satuttiin taukohuoneeseen samaan aikaan. Istuttiin vastatusten, mies hymyili ihan koko ajan kuin naantalin aurinko, yhtään liottelematta. (Vaikka en sen vakavampana pystynyt olemaan itsekään, hymyilen nykyään varmaan unissanikin) Ja katseli aina välillä mua silmiin, silloinkin vaikka puhui yleisesti tai jollekin muulle. Muut jo naureskelivatkin miehelle että sulla on nykyään aina suupielet ylöspäin. Mies vaan naurahti että mikäs tässä on ollessa kun viimeaikoina on kaikki ollut niin hyvin. Enpä tiedä sitten mihin mahtoi viitata..

Koska mä oon sydänjuuriani myöten myyty, en osaa ajatella tätä puolueettomasti.. kuulostaako tää teistä yhtään siltä, miltä musta? Että mun tunteet kenties saa vastakaikua..?

Kyllä tuo minusta siltä tuntuisi että saattaisi sinulla olla valoa tunnelin päässä ;) Itselläni on vähän samanmoinen tilanne :P Harmi vaan että en ole sinkku, ainekaan vielä.

Ei, en mä vielä uskalla mitään noin radikaalia tehdä :D
Sitäpaitsi mies on ollut tähän saakka se, joka on tehnyt itseään tykö joten JOS nää tunteet ei oo yksipuolisia niin mä uskon että mies tekee sen siirron. Mutta kunnes se hetki tulee, niin oispa ihanaa tietää onko tää Sitä vai ei..

Kuulostaa kyllä juurikin Siltä! :)
Itselläni oli joskus vastaavanlainen tilanne, ja naimisissa olen nykyään tuon ihanan miehen kanssa, ja edelleenkin sydänjuuriani myöten rakastunut ja onnellinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kuulostaa kyllä juurikin Siltä! :)
Itselläni oli joskus vastaavanlainen tilanne, ja naimisissa olen nykyään tuon ihanan miehen kanssa, ja edelleenkin sydänjuuriani myöten rakastunut ja onnellinen :)

Voih :D
Kunpa tääkin juttu päättyisi noin onnellisesti :heart:
Ihan ahdistaa jäädä lomalle, kun tietää ettei moneen viikkoon näe toista.. No, jospa nää viimeiset pari päivää antais voimia selvitä lomasta. (Hassua, mä olen koko vuoden odottanut lomaa ja nyt kun se on edessä, mä en haluakaan jäädä lomalle. Tää taitaa olla jo vakavaa)

Alkuperäinen kirjoittaja määää tahron:
oon kade, tahdon samat tunteet kokea!

Onnea sulle :love: :)

Ää oo kade :hug: Kyllä säkin vielä joskus :)

Tiiätkö, kun mäkin olen ollut sinkkuna jo ainaskin miljoona vuotta ja päätin elää elämäni ihan yksikseni. Ja pääsin jopa siihen pisteeseen, että aloin tykkäämään ajatuksesta. Oli ihanan helpottunut olo.
Ja sitten ihan yhtäkkiä kävi näin hassusti :D Se mies vain käveli mua vastaan ja hymyili niin etten varmaan ikinä unohda sitä katsetta ja hymyä.. ja siitä se sitten lähti.

Mutta jos sua yhtään lohduttaa, niin mulle saattaa tässä käydä köpelösti ja oonkin vaan kuvitellut ihan kaiken. Mutta sitten vaan nuolen haavani ja palaan alkuperäiseen suunnitelmaan erakon elämästä. Ehkä sitä vielä yhden kerran kestää kokea tämän..

Yhteistyössä