[QUOTE="vieras";29034595]Kela haluaa maksaa meille tupla rahat... tai siis hain äitiyspäivärahaa ja kirjotin sinne, miltä ajalta saan palkkaa ja työnantaja toimittaa oman lappusensa perästä. Nyt sitten mulle ovat maksaneet täydestä summasta äitiyspäivärahaa+ työnantajalle mun osuuden ja työnantaja vielä tietenkin sen palkan.
Ja ei mee Kelassa jakeluun, että tuplamaksuja maksavat. Tein jo kirjallisen korjauspyynnön... ja tadaa vastaus tuli tyyliin " Kela on tarkistanut pyynnöstänne ä-rahanne ja se on laskettu oikein" joo kyllähän mä sen tiesin, mutta kun se maksu menee päin helvettiä!
Millonkohan ne rupee perimään takasin ja keltä... sapettaa kun ite yrittää saada asiat oikastua mut laitos on täynnä niin aivotonta porukkaa, etteivät suomen kieltä ymmärrä.
Sorry vaan Kelalaiset...[/QUOTE]
Kannattaa nyt pitää visusti tallessa tuo lappu, jossa kela sanoo, että pyynnöstäsi on laskettu uudestaan ja on oikein.
Tuttuni lapsi kävi kerran kelalla valittamassa asumistuesta, jota hänen mielestä maksettiin liikaa. Kaksi naista siellä oli päät yhdessä laskeneet, ettäa sumistuki on oikein laskettu ja sillä hyvä. No, kas kummaa, 3kk meni ja kelalta lappu, että teille on maksettu liikaa asumistukea ja peritään takaisin. Ja kun ei ollut näyttää mustaa valkoisella, niin minkäs teet. Tosin kela on niin mielivaltainen, että varmaan ei menisi läpi, vaikka olisi todisteetkin.