pakko kysyä...en voinut mitään (liittyy modeihin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katse

Jäsen
01.06.2007
527
0
16
Onko tämän palstan Moderaattoreilla muuta työtä kuin valvoa tätä palstaa? Anteeksi vain mutta sivusta seuranneena tulee mieleen halu päteä ja korostaa liikaa arvostettua virkaansa :D Mutta jos muuta elämää ja varsinkin työtä ei ole niin sen ehkä ymmärtää.
Voi olla että olen väärässä mutta minä en ihan aikuisten oikeesti jaksaisi muun työn ja elämän ohella panostaa mode hommaan jos se on tuollaista kyttäämistä ja "järjestämistä".
Mutta onneksi minun ei tarvitsekaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Onko tämän palstan Moderaattoreilla muuta työtä kuin valvoa tätä palstaa? Anteeksi vain mutta sivusta seuranneena tulee mieleen halu päteä ja korostaa liikaa arvostettua virkaansa :D Mutta jos muuta elämää ja varsinkin työtä ei ole niin sen ehkä ymmärtää.
Voi olla että olen väärässä mutta minä en ihan aikuisten oikeesti jaksaisi muun työn ja elämän ohella panostaa mode hommaan jos se on tuollaista kyttäämistä ja "järjestämistä".

Kannattais käydä jollain muullakin palstalla, niin huomaisit ettei täällä olla suinkaan tiukimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:

Kannattais käydä jollain muullakin palstalla, niin huomaisit ettei täällä olla suinkaan tiukimpia.

No muutamalla muulla palstalla käynkin (en kuitenkaan vauvalla), mutta nykyisin vähemmän kun oikeesti sattuu olemaan tuota muutakin elämää kuin palstailu. Mulle nyt on ihan sama....täälä tykkään joka tapauksessa käydä, toimikoon modet ohjeitten mukaan, ei se minua haittaa. Pitää vaan olla aika kiinnostunut tästä palstasta ja sitä ylimääräistä aikaa että joutaa oman palstailun lisäksi seuraamaan toisten kirjoituksia ja poistelemaan ja yhdistelemään niitä.

Pitää vaan olla aika kiinnostunut tästä palstasta ja sitä ylimääräistä aikaa että joutaa oman palstailun lisäksi seuraamaan toisten kirjoituksia ja poistelemaan ja yhdistelemään niitä.

Siis tuota, kyllähän minä nyt ainakin olen lukenut aiemminkin muiden tekstejä. Tylsäksihän se käy jos omia höpinöitään vaan lukee :whistle:
Samoin tein voisi laittaa koneen kiinni ja mennä Ajattelemaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Pitää vaan olla aika kiinnostunut tästä palstasta ja sitä ylimääräistä aikaa että joutaa oman palstailun lisäksi seuraamaan toisten kirjoituksia ja poistelemaan ja yhdistelemään niitä.

Siis tuota, kyllähän minä nyt ainakin olen lukenut aiemminkin muiden tekstejä. Tylsäksihän se käy jos omia höpinöitään vaan lukee :whistle:

No mä luen toisten kommentin ja suurin osa on siinä.oihinkin sitten vastailen eli siis palstailen. Mutta että aikani riittäisi siihen että pitäis miettiä mikä aihe on jo käsittelyssä ja alkaa niitä yhdistelemään, etsiä sitä tista aloitusta, poistella viestejä ym ja sitten vielä selitellä vihaisille plussalaisille mitä on mennyt tekemään.

Mutta vastausta alkuperäiseen en ole saanut että onko heillä muuta työtä? Ehkä ei jos ennättää ottaa tämän duuni tosissaan?

ei kannata ähteä ajelemaan.siitä ei oel mitään hyötyä, bensa vaan palaa. täältä voi kuitenkin aina saada uusia vinkkejä ja oppia asioita ja tietää mitä salkkareissa on tapahtunut :D

Ja minä ja minun lukihäiriöni :laugh: :laugh: :laugh: ajattelemaan on varmaan sama kuin ajelemaan :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

No mä luen toisten kommentin ja suurin osa on siinä.oihinkin sitten vastailen eli siis palstailen. Mutta että aikani riittäisi siihen että pitäis miettiä mikä aihe on jo käsittelyssä ja alkaa niitä yhdistelemään, etsiä sitä tista aloitusta, poistella viestejä ym ja sitten vielä selitellä vihaisille plussalaisille mitä on mennyt tekemään.

Mutta vastausta alkuperäiseen en ole saanut että onko heillä muuta työtä? Ehkä ei jos ennättää ottaa tämän duuni tosissaan?

ei kannata ähteä ajelemaan.siitä ei oel mitään hyötyä, bensa vaan palaa. täältä voi kuitenkin aina saada uusia vinkkejä ja oppia asioita ja tietää mitä salkkareissa on tapahtunut :D

Tuota tuota.. aika monella ihmisellä on kuitenkin harrastuksia työn ohella. Kyllä minä ainakin kerkiän työpäivän päälle tekämään usean tunnin ajan kaikennäköisiä juttuja. ja siks modejakin on monta, ettei kenenkään tarvii vuorokauden ympäri täällä päivystää.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
saavillisia sontaa kylläkin ja paljon. :heart: :flower:

Mutta tuohan on tuttua monessakin työssä..kiitosta ei kuulu vaikka tekisit mitä mutta pa s kaa niskaan kaadetaan kyllä. Siksipä en "hyväntekeväisyyttä" tee eli mitään tämäntyyppistä ilmaista työtä.
no onneksi ei ole tarvettakaan kun kahta työtä tekee ja opiskelee sekä hoitaa kuuden hengen taloutta, "koirustelee" ja palstailee ei onneksi enää riitä aika ilmaistyölle.

Yhteistyössä