M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulla on kolmet aidot Crocsit, kahdet mammutit ja yhdet Caymanit. Johtuen ehkä siitä, että mä myyn Crocseja, myös mun lähipiirissä lähes kaikilla on aidot, ainakin kuudella ystävällä, siskolla, siskon miehellä, mun ukolla kahdet, mutsilla, anopilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulla on kolmet aidot Crocsit, kahdet mammutit ja yhdet Caymanit. Johtuen ehkä siitä, että mä myyn Crocseja, myös mun lähipiirissä lähes kaikilla on aidot, ainakin kuudella ystävällä, siskolla, siskon miehellä, mun ukolla kahdet, mutsilla, anopilla...![]()
sä myyt crocseja *innostuu*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mulla on kolmet aidot Crocsit, kahdet mammutit ja yhdet Caymanit. Johtuen ehkä siitä, että mä myyn Crocseja, myös mun lähipiirissä lähes kaikilla on aidot, ainakin kuudella ystävällä, siskolla, siskon miehellä, mun ukolla kahdet, mutsilla, anopilla...![]()
sä myyt crocseja *innostuu*![]()
Joo, tällä hetkellä ei ole kun mammuttia ja hassuja hajakokoja jäljellä.![]()