Pakko kysyä, kuinka monella teistä on AIDOT crocsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baabaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kopiot ja pojalla aidot, kun sai lahjaksi.
En kyllä olis valmis maksamaankaan moisista yli 50 euroa, ja monet on sanoneet, että ne kopiot on ihan yhtä hyvät jalassa kun aidotkin =)

yhet pinkit aidot on,ja kesällä ostan toiset ku oon kävelly ne melkein puhki,mielettömän hyvät jalassa vaikkei ehkä kauneimmat kengät ookkaan.haaveilen pääsystä kampin crocks liikkeeseen

Mulla on kolmet aidot Crocsit, kahdet mammutit ja yhdet Caymanit. Johtuen ehkä siitä, että mä myyn Crocseja, myös mun lähipiirissä lähes kaikilla on aidot, ainakin kuudella ystävällä, siskolla, siskon miehellä, mun ukolla kahdet, mutsilla, anopilla... :whistle:

Tänään ostin hong kongista 2kpl feikkejä,4,90e pari!Halapaa!On mielestäni paremmat kuin aidot,aidot on niin leveät ettei pysy jalassa.Nuo feikit on justiinsa hyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mulla on kolmet aidot Crocsit, kahdet mammutit ja yhdet Caymanit. Johtuen ehkä siitä, että mä myyn Crocseja, myös mun lähipiirissä lähes kaikilla on aidot, ainakin kuudella ystävällä, siskolla, siskon miehellä, mun ukolla kahdet, mutsilla, anopilla... :whistle:

sä myyt crocseja *innostuu* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, tällä hetkellä ei ole kun mammuttia ja hassuja hajakokoja jäljellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, tällä hetkellä ei ole kun mammuttia ja hassuja hajakokoja jäljellä. :D

siis ootkos sä jossain liikkeessä töissä vai mitenkä tämä tapahtuu? joo siis mitenkään uteliashan mä en oo :D

Loytyy aika monta paria, yhdet Caymanit muuten erivarisia flip floppeja. Taalla ovat edullisia n 25 e, puolet Suomen hinnoista. Taidan laittaa muuttokuormaan vinon pinon niita ja pyyda huutonetissa sitten :wave:

En ymmärrä ollenkaa miks ihmiset niitä tahtoo :D Ainut järkeenkäypä käyttöpaikka ois mielestäni hiekkaranta :D En aio hommata aitoja enkä feikkejä kellekkään perheestä, jotenkin ei millään istu tän perheen makuun. Ukon kanssa ollaan joskus niille kaupassa naurettu :laugh:

suosittelen niitä kokeileen jalkaan ennenku rupee sanoon, ettei ymmärrä =) ainoat kengät joilla voin kävellä töissä kolmea kerrosta edes takas koko päivän, eikä tunnu jaloissa ollenkaan =)

Yhteistyössä