Pakko kysyä teiltä..mies+facebook+valhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hmmm"

Vieras
Heipä hei! Pakko kysyä teidänkin mielipide asiaan.. Eilen satuin menemään mieheni asunnolla (ei siis asuta yhdessä, seurustelua kohta 2v) tietokoneelle ja satuin vilkaisemaan sivuhistoriaa uteliaisuuttani. Oli facebookannut ilmeisesti jonkun naisen kanssa; sivuhistoriassa siis näkyi facebook ja tämän naisen nimi useaan otteeseen. Illalla alkoi sitten yksikseni asiaa pähkäiltyäni kiehumaan ja kysyin tekstarilla kuka tämä kyseinen nainen on. Seurauksena hermostuminen että mikäs juttu tämä on ja tänään vielä asiasta keskusteltiin ja keksin vähän tarinaa että olin kuullut mukamas juttua hänestä ja tästä naisesta, pokkana väittää vaan ettei tunne, eikä edes tiedä sen nimistä naista....hmmmm. Mitäs tästä vois sitten päätellä arvon naiset?? Hemmetti että ärsyttää. Kehtaanko sanoa et olen tonkinut hänen koneensa sivuhistoriaa?? Hävettää se siis omaltaosalta..

En ole arvon nainen mutta jos mies valehtelee sinulle eli kieltää edes tuntevansa, se on paha merkki suhteenne laadun ja tämän hänen fb-tuttunsa kannalta. Rehellisyys on aika erottamaton osa hyvää parisuhdetta.

Kyllä miehet on sikoja. Ei helv. mua oksettaa toi omakin just nyt kun eihän ne tunnusta mitään. Mun kantaa kortsua töissä mukanaan ja ei kuulemma ole ikänä pettänyt.

No periaatteessa joku sen kaverikin on voinu käydä koneella - ihan niin kuin sinäkin. Ja mun käsittääkseni, jos esim. katsot kaverin kaverin laittamia kuvia, niin siitäkin jää näkyviin sen kuvan laittajan nimi, etkä edes itse vältsisti tunne koko tyyppiä.

[QUOTE="aloittaja";28753065]En siis ole itse facebookissa ollenkaan..[/QUOTE]

et ole itse fabossa mutta osasit kuitenkin suunnistaa siellä, klikkailla oikeista kohdista ja tehdä heti johtopäätöksiä? olisit samantien katsonut miehen ja sen naisen keskustelut kun kerran sivuhistoria oli auki!

rehellisyys ja luottamus parisuhteessa on kaikki kaikessa ja menit vielä keksimään tarinaa? sano sille äijällesi rehellisesti sivuhistoriasta niin eiköhän hänkin uskalla kertoa siitä muijasta. mikä ihmisiä vaivaa nykyään...

Lueppas vvvieras tekstini uudestaan. Katsoin siis sivuhistorian. En sentään niin typerä ole että menisin klikkailemaan itseni sisään hänen tunnuksillaan, jotka tiedän siis olevan tallennetut. Ja kyllä, joskus olen itsekin kyseistä somea käyttänyt että jotain sentään minäkin tajuan...toisin kuin..

Kurja tilanne, mutta itse varmaan kertoisin että olisin nähnyt sivuhistorian ja...

Kyllä teidän kannattaa tuo selvittää, ja pitäähän teidän muutenkin saada luottamus kuntoon jos meinaatte suhteessa edetä.

Niin eli, menit ilman lupaa nuuskimaan toisen kotona, valehtelit syyn kyselemiseen ja mies valehteli?

Siinähän on hyvä lähtö suhteelle samassa taloudessa. Miten olisi jos vaikka yrittäisit suhdetta sitten kun et kanna vanhan suhteen ongelmia mukanasi uuteen suhteeseen.

Voihan se olla että mies on ajanhukkaa, mutta olisit edes ollut sitten rehellinen siitä miten sait tietää ko. henkilöstä etkä olisi alkanut mustamaalaamaan paljastusten toivossa.

Tuommoisen nuuskimisen ymmärtää jos suhteessa on ollut oikeasti luottamuksen pettämisiä.

"satuin menemään asunnolle, satuin katsomaan koneen selaushistoriaa"

Mikset vain puhu suhteen ongelmista suoraan, sen sijaan että teet jotain tyhmää mikä vaan lisää ongelmia pitemmällä tähtäimellä.

Se nainenhan voi olla vaikka joku kaveri, johon ei ole pitänyt yhteyttä paljon. Syitä profiilissa käymiseen on useita, todennäköisempää on puhdas uteliaisuus kuin että pettämismielellä etsittäisiin uusia naisia. Mäkin stalkkailen vanhoja kavereitani ja mitä niille kuuluu (sukupuolesta riippumatta) ja en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä asiana. Sitä se FB on. Mutta joku voisi munkin sivuhistoriaa pitää sitten nolona ja epäilyttävänä. Ehkä miehesikin otti asian niin, että sitä nolotti eikä halunnut myöntää.

Tuohan se dilemma juuri onkin. Ei saisi katsoa toisen profiilia ilman lupaa, mutta jos katsookin ja löytää jotain epäilyttävää, mitä sitten tehdä... Tieto lisää tuskaa :D

Yhteistyössä