Pakko nyt purkaa jonnekin kun ottaa niin päähän eksän ja sen nyksän käytös mua kohtaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
On niin tylyä että! Eilenkin kun hain lapset eksän luota, he olivat tupakalla siinä pihassa eikä kumpikaan edes sanonut mulle hei. Menin sitten sisälle heidän perässään auttamaan lapsia pukemisessa eikä mulle puhuttu sanaakaan. Olin kuin ilmaa. Eksä ei juuri koskaan puhu mulle ellen mä kysy jotain eikä kerro mitään lapsista esim. miten mennyt, ovatko syöneet jne. Me kuitenkin erottiin ihan sovussa ja yhteisestä päätöksestä ja olen ihan sinut tuon nyksänkin kanssa. En ymmärrä miksi mua kohdellaan noin. Ärsyttää todella!

No eivät tervehtineet takaisin. Kyllä mä vähän vaivaan päätäni tällä kun joudun heitä näkemään monta kertaa viikossa ja joka kerta sama homma. Tulee vaan mieleen et mitä pahaa mä oon tehny?

No meillä on vastaava tilanne. >Tosin minä olen se exän nyksä ja miehen entinen, siis miehen lapsen äiti, ei koskaan puhu mitään. Tulee meiltä lapsen sanomaan, ei edes hei sano. Ja kun kylillä tavataan, niin suu mutrulla vaan saattaa kävellä ohi.

Kyllähän lapsikin tuollaisen käytöksen huomaa...

Heillä se ongelma on, eikä sulla. Jokin estää heitä käyttäytymästä normaalisti ihmisten tavoin. Ehkä he ovat huomanneet, että sulla elämä on alkanut rullaamaan eron jälkeen ja heillä ei sit ole mennykään yhtä hyvin. Vaikuttaa aika lapselliseltä käytökseltä, ehkä heillä on vielä kasvun varaa sillä saralla ^^

Ehkä tähän jäätävään kohteluun tällä kertaa vaikutti se, että olin n. 20 min myöhässä sovitusta ajasta töiden takia, mitä ei olisi tapahtunut jos mulle olis kerrottu etukäteen että heillä on menoa. Jollain tasolla tuntuu, että eksä on jotenkin vaivautunut siitä, että sillä on jo uusi suhde näin pian (6kk erosta) ja mua ei häiritse se. Sitten tää nyksä saattaa olla mustasukkainen kun mä pyörin kuvioissa näinkin usein ja meillä on eksän kanssa ihan kohtuu hyvät välit. Mulla ei tosin oo eksää kohtaan minkäännäkösiä tunteita enää eli ole mitään syytä olla mustis.

[QUOTE="vieras ap";23529014] Sitten tää nyksä saattaa olla mustasukkainen kun mä pyörin kuvioissa näinkin usein ja meillä on eksän kanssa ihan kohtuu hyvät välit. Mulla ei tosin oo eksää kohtaan minkäännäkösiä tunteita enää eli ole mitään syytä olla mustis.[/QUOTE]

Mut sitähän tää ei tiedä, et sulle ei ole tunteita exääs kohtaan. Ois varmaan teidänkin hyvä käydä nää keskustelut läpi yhdessä ja sopia pelisäännöistä. Jos tuut myöhässä, niin sun pitäs kyllä ilmoittaa siitä ETUKÄTEEN niin, ettei toisten menot siitä kärsi.

Yhteistyössä