Pakko purkaa, keittää!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin kaupungilla lasten kanssa ja kun pääsimme kotiin, tuli lapsella (3v) pissa housuun kodin eteisessä kun ei ehtinyt vessaan. Lapsi ei ollut sanallakaan vihjaissut että pissattaa.

Ja kenenköhän syyksi kaikki laitettiin? :o Mies alkoi mulle marisemaan että miksi en voinut pissattaa lasta vaikka pihalle. Huokaili, tuhahteli ja mulkoili. Kun sanoin etten voinut tietää että lapsella on vessahätä kun ei sanonut mitään niin lisää tuhahtelua. Voi PRKL sentään että alkaa niin ottaa kupoliin että joka saatanan asia tässä taloudessa on minun vika. :headwall:

no minä olen samanlainen miehelleni. Kai sitäkin keittää MÄ. Noloa myöntää, että yksinkertaisesti olen väsynyt lapsiperheen arkeen. Loma vois tehdä terää vaikka koko perheenä tai jokin kiva harrastus. Mietin, et onko sun miehellä mitään vastapainoa perhe-elämälle, onko teidän suhde muuten kunnossa?

Voi kuule, et ole ainoa joka kokee saman melkein päivittäin...näin on meillä vieläkin vaik naimisissa ollaan oltu 20 vuotta! Kaikki huono/paha mikä tapahtuu on aina mun vika.:D

Alkuperäinen kirjoittaja bee:
no minä olen samanlainen miehelleni. Kai sitäkin keittää MÄ. Noloa myöntää, että yksinkertaisesti olen väsynyt lapsiperheen arkeen. Loma vois tehdä terää vaikka koko perheenä tai jokin kiva harrastus. Mietin, et onko sun miehellä mitään vastapainoa perhe-elämälle, onko teidän suhde muuten kunnossa?

Mies käy töissä, kavereidensa luona kahvilla, kyläilemässä, ym. MINÄ en käy edes kaupassa ilman että olisi joku lapsista mukana. Nytkin olin pienimmäisten kanssa kaupassa ja mies yksin kotona. Tuollainen oli sitten vastaanotto.

Kyllä kai meillä suhde muuten kunnossa on mutta joka asia tuntuu olevan minu syytä, ihan sama onko kyseessä lapsen pissaaminen housuun tai ruoan palaminen. Jotenkin se kääntyy aina "minun syyksi". :headwall:

Ja juu, voihan tuo olla väsynyt lapsiperheen arkeen mutta pääsee mielestäni suht helpolla. Herralla kun on työpäivä, saa hän viettää työpäivän jälkeisen ajan leväten koska tokihan hän on tehnyt pitkän päivän. Jos hänellä taas on vapaapäivä niin silloinhan se on VAPAApäivä eikä niitä kuulu kuluttaa lasten hoitoon. Milloin minä saisin vapaata?

Ja lisään vielä että kyllä minä mielelläni lapset ja kodin hoidan mutta olisi ihan kiva joskus saada edes jonkunlaista kiitosta tai arvostusta eikä pelkkää arvostelua. :ashamed:

Ja juu, voihan tuo olla väsynyt lapsiperheen arkeen mutta pääsee mielestäni suht helpolla. Herralla kun on työpäivä, saa hän viettää työpäivän jälkeisen ajan leväten koska tokihan hän on tehnyt pitkän päivän. Jos hänellä taas on vapaapäivä niin silloinhan se on VAPAApäivä eikä niitä kuulu kuluttaa lasten hoitoon. Milloin minä saisin vapaata?

Ihan samasta asiasta meilläkin kärjistyy välillä kunnon riidat...mut niinhän se on et naisen on jaksettava 24/7 :D Ja kotihommiahan mies ei tee vaikka oltas molemmat oltu duunissa, mä alan tekee niitä kun töistä tullaan. Mut kovasti jaksavat harrastaa kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Mies käy töissä, kavereidensa luona kahvilla, kyläilemässä, ym. MINÄ en käy edes kaupassa ilman että olisi joku lapsista mukana. Nytkin olin pienimmäisten kanssa kaupassa ja mies yksin kotona. Tuollainen oli sitten vastaanotto.

Kyllä kai meillä suhde muuten kunnossa on mutta joka asia tuntuu olevan minu syytä, ihan sama onko kyseessä lapsen pissaaminen housuun tai ruoan palaminen. Jotenkin se kääntyy aina "minun syyksi". :headwall:

Tuossa tapauksessa miehesi pääsee liian helpolla. Itselläni sama tilanne kuin sinulla, että kaikki teen ja mies pääsee vähemmällä. Siksi kai koen oikeutettuna mäkättää miehelleni...noloa se on

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:

Ihan samasta asiasta meilläkin kärjistyy välillä kunnon riidat...mut niinhän se on et naisen on jaksettava 24/7 :D Ja kotihommiahan mies ei tee vaikka oltas molemmat oltu duunissa, mä alan tekee niitä kun töistä tullaan. Mut kovasti jaksavat harrastaa kuitenkin...

Juuri näin. :whistle: Mutta ei kai auta valittaa, itte olen mieheni valinnut. Ihan hyvä mies mutta välillä voisin pistää pakettiin ja lähettää vaikka Timbuktuun. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Tuossa tapauksessa miehesi pääsee liian helpolla. Itselläni sama tilanne kuin sinulla, että kaikki teen ja mies pääsee vähemmällä. Siksi kai koen oikeutettuna mäkättää miehelleni...noloa se on

Sepä mua kai eniten kiukuttaakin kun kuitenkin lapsia hoidan melkein 24/7 ja silti lähes joka asiasta pitää mäkyttää.

Voi hyvänen aika sentään :laugh: paljonkohan teillä olis mahtanu keittää meidän eilinen juttu: Tultii kotii ja käsien pesulle, 5v pesee käsiä ja sit sanoo voi ei ja samalla alkaa pisu lorotttaa housuun ja vessan pönttö on puolen metrin päässä :laugh:
Mie en voi ketää syytellä kun oon yyhoo tai no voisin tietty haukkua itse iteni :xmas:

Toi on ihan tyypillistä. Meillä alko auton pakoputki pörisemään ja mies kysyi olenko mä ajanut sen johonkin? Ou jee että keitti. Muuten mies on kyllä lapsen kanssa osallistuva vaikkei ole edes omansa. Entinen ja lapsen isä ei laittanut tikkua ristiin oli töissä tai ei.

Kiitos kaunis teille kommenteista, en ilmeisesti ole sitten ainoa jonka niskaan kaikki "viat" kaatuu.

Kyllä toisinaan pistää harmittamaan ihan tosissaan kun kuvittelee että on tehnyt jotain ihan hyvin niin sitten mies löytääkin jotain natkuttamista. Kuten esimerkiksi tänään; kannoin selkä mutkalla kauppakassia (joka kaiken lisäksi hajosi portaisiin), kolmea vaippapakettia, käsilaukkua ja vajaa kaksivuotiasta portaat ylös ja olin vaan tyytyväinen että päästiin kotiin ja ostokset tehtyä. Ja sitten on vastassa nakuttava mies ihan kuin olisi lapsi olisi pissannut jotkut kalliit silkkiverhot pilalle. :kieh:

Yhteistyössä