Ä
äiti minäki
Vieras
Ottaa niin aivoon tuo ukko. Voi v-----ttu et se osaa olla raivostuttava! Pari päivää mököttäny ja v-ttuilee vaan mulle. Yritin äsken sen kans jutella et mistä se kengä puristaa, vaan ei tuo paska osaa puhua. Käski vaan painua v-ttuun... Kyllä se osaa olla raivostuttava. Osaa olla niiiiiiiiin itsekeskeinen äijä et ei oo toista. Itse täydellisyys omasta mielestä! Kaikkee muuta...Ei osaa pyytää anteeksi, eikä hän kuulema oo koskaan syypää mihkään... Minun pitäs tanssia hänen pillin mukaan sit kun en tee niin siitä suuttuu. Ja Hah! Miten mä tollaseen oo koskaan sortunutkaan.
Meillä on kaksi lasta ja lomaki kohta alkaa kummallaki niin voinpa sanoa et taitaapa tulla hauska loma. Sillä yritin saada se jutteleen asioista et ei menis loma pilalle mut ei äjä vaan painuu nukkumaan. Minkä pirun mä tolle teen?
Kiitos kun sain raivota tänne kun ei oikein oo kavereita joille pystyisi puhumaan... Ja anteeksi kielenkäyttöni
Meillä on kaksi lasta ja lomaki kohta alkaa kummallaki niin voinpa sanoa et taitaapa tulla hauska loma. Sillä yritin saada se jutteleen asioista et ei menis loma pilalle mut ei äjä vaan painuu nukkumaan. Minkä pirun mä tolle teen?
Kiitos kun sain raivota tänne kun ei oikein oo kavereita joille pystyisi puhumaan... Ja anteeksi kielenkäyttöni