Pakko purkaa! Tänään Down-lapsen suusta kuultua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt hiilenharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa";25110961]Ateismikin voi olla lapselle haitallista. Näistä asioista on turha vääntää kättä, koska yksimielisyyteen niistä ei päästä.[/QUOTE]

Mä en väännä kättä. Totean vain maailman olevan täys pahaa. Varmasti ateismistakin löytää haitallista, jos katsoo sillä silmällä. Ihmisillä on vain tapana nähdä valoisia asioita omasta vakaumuksestaan, oli se sitten hengellinen tai ei. Mutta ehkä ne asiat joita jokainen pitää kohdallaan positiivisina, eivät välttämättä muiden silmissä ole kovinkaan positiivisia.

Ja toiselle kysyjälle vastaisin, ei en ole masentunut. Olen vain realisti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25111068:
Mä en väännä kättä. Totean vain maailman olevan täys pahaa. Varmasti ateismistakin löytää haitallista, jos katsoo sillä silmällä. Ihmisillä on vain tapana nähdä valoisia asioita omasta vakaumuksestaan, oli se sitten hengellinen tai ei. Mutta ehkä ne asiat joita jokainen pitää kohdallaan positiivisina, eivät välttämättä muiden silmissä ole kovinkaan positiivisia.

Ja toiselle kysyjälle vastaisin, ei en ole masentunut. Olen vain realisti =)

Realisti omasta näkökulmastasi ; )

Tosta tuli mieleen kun kaverin 5v poika aikoinaan oli päiväkodissa alkanut huutelemaan "Tuol on poliisi, mä ammun sen! Mä hakkaan ton naisen ja varastan sen auton!" ym. Selvisi että oli isänsä kanssa pelannut GTA-pelejä (mitkä on k-18).

salkkarit todellakaan ei ole lapsille sopivaa ohjelmaa, ylä-aste ikänen voi sitä katsoa jos kösittää ettei se ole tota, kehitysvammasen kohdalla asia on toinen, ei pysty käösittää välttämättä edes aikuisena mikä on telkkarista tullu totta ja mikä näyttelemistä, muistaakseni salkkareissa ikäraja on 12v

Näistä jutuista on puhuttu iät ajat. Tosin silloin iät ajat sitten ei ollut tietenkään salkkareita.
Mutta oli se kamala Tom ja Jerry. Meitä sen ajan lapsia nauratti se vouhotus, mikä tuli siitä, kun ko. sarja noteerattiin liian väkivaltaiseksi.

Ei todellakaan (ainakaan ns. normaalit lapset) luullut oikeasti, että pommi ei oikeasti vahingoita. Se paljon katsottu Tom ja Jerry oli vain yksi piirretty ohjelma.

Ymmärtäisin hyvin, että jotkut mummot/papat kauhistelisi Salkkaretten katsomista. Mutta että te nuoret vanhemmat olette huolissanne näinkin harmittomasta sajrasta, se on melkeinpä hälyttävää.

Liika hössäys pois. Rakkautta ja välittämistä voi viestittää muutenkin. Pumpulissa kasvaminenkaan ei ole hyvästä.....

Enkä tällä tarkoita, että Salkkarit olisi lasten ohjelma, vaan yleensäkkin liika hössäys ärsyttää mua kauheesti. Ei ihme, että lasten psykiatriaosastolle on tungosta.

Ja pllis, toivottavasti ei tule pahoin pelkäämääni kommenttia. Kun en jaksa rautalankaa vääntää.

Ite en saanut lapsena katsoo edes uutisia. Minusta se oli vanhemmiltani hyvä päätös, koska olin herkkä lapsi, joka varmaan ois miettinyt ja murehtinut illalla sängyssä maailman menoa.
Kerran ihan pienenä selasin yksin jotain kirjaa ja siinä oli kuva tapetuista neekeri-lapsista.
Muistan vieläkin miten järkytyin siitä, tuli tosi paha olo ja lähdin heti etsimään äitiä.

Huvittavaa että kaikki täällä suu vaahdossa paasaa että voi kamalaa että annetaan down- pojan katsoa salkkareita.

Siis tämähän on ap:n oma tulkinta eikä fakta! Ap:n oli päästävä sanomaan myös ohjaajalle tämä sama oivallus ja olivat siinä sitten keskenään pohtineet pojan perhetilannetta. Kuinkahan pätevä ohjaaja alkaa tuollaista tietoa vieraille kertomaan? Toisekseen salkkarit ei ole ainoa sarja jossa on vauvoja tai elvytystä.

Ennenkuin ehditte vaahdota lisää niin kerron heti että myös minun mielestäni salkkarit ei ole lastenohjelma. Pointtini tässä viestissä oli että kauhistelette asiaa mikä on ap:n oma päätelmä ilman totuuspohjaa.

Yhteistyössä