Pakko purkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aurinko

Vieras
Kirjoitin tänne joskus kuukausia sitten, että oon ihastunu julkkikseen, ns. "häntäheikkiin" , joka myös näytti olevan kiinnostunut.

No nyt asiat on siinä mallissa, että ollaan jo treffattu jonkun kerran ja mä oon nyt ihan toivottoman rakastunut siihen :( Mun ei olis oikeesti ikinä pitäny päästää sitä näin lähelle... Nyt oon ihan maassa ja vihainen itselleni. Joku aika sitten tuli ilmi, että tää tyyppi on taas jonku naikkosen pannu paksuksi, tai siis se lapsi syntyi jo, tästäkin asiasta kuulin telkasta, mies itse ei vaivautunu kertomaan.

Ja tiedän todella, että oon tyhmä ja oma vika jne... halusin nyt vain johonkin purkaa.
Ajatelkaa itselle sellainen tilanne, että kyseessä olis teidän kaikkein suurin idoli, pystyisittekö itse sanoon ei?

no jos oot onnelinen sen miehen seurassa, niin senkuin vain jatkat romanssia. Mutta pidä koko ajan mielessä että et ole sen ainoa. Ja että pidät vain hauskaa niinkuin sekin mies tekee. Sinä nimittäin et ole hänen ainoa rakkautensa ja ihalun kohde vaan VAIN yksi naikkosista joiden kanssa pitää hauskaa.

siis vielä kysymykseen suora vastaus, minäkään en pystyis sanomaan mun idolille ei. Vaikka olen naimisissa ja mulla 2lasta. Melko varmasti olis pakko kokeilla jos idoli tulis vonkaamaan mun perään. Olisin niin seitsämännessä taivaassa. Miehelleni en kyllä tästä kertoisi. Ja tiedän että miehenikin varmaan suostuisi jos hänen idolinsa (ulkomaalainen superjulkkis) pytäisi treffeille. Kukapa ei. Kaikkii yleensä näkee vain päiväunia siitä että idoli tulisi ja haluisi sua...

Oon kyllä onnellinen aina kun olen hänen seurassaan, tai oikeastaan olo on kuin huumatulla. Tiedän kyllä että ei oo rakkautta hänen puoleltaan, eikä munkaan puolelta oikeeta rakkautta vaan sellasta jumaloimista :/ Äh, en tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Tai tiedän mitä pitäis, mutta en usko että pystyn sanomaan sille koskaan ei. Mun mies ei tietenkään tiedä tästä, oikeesti pitää olla tosi varovainen, ettei saakaan tietää. Olis kauheeta päätyä jonkun lehden kanteen, kun noita paparazzeja täällä heiluu :/

Yhteistyössä