A
aurinko
Vieras
Kirjoitin tänne joskus kuukausia sitten, että oon ihastunu julkkikseen, ns. "häntäheikkiin" , joka myös näytti olevan kiinnostunut.
No nyt asiat on siinä mallissa, että ollaan jo treffattu jonkun kerran ja mä oon nyt ihan toivottoman rakastunut siihen
Mun ei olis oikeesti ikinä pitäny päästää sitä näin lähelle... Nyt oon ihan maassa ja vihainen itselleni. Joku aika sitten tuli ilmi, että tää tyyppi on taas jonku naikkosen pannu paksuksi, tai siis se lapsi syntyi jo, tästäkin asiasta kuulin telkasta, mies itse ei vaivautunu kertomaan.
Ja tiedän todella, että oon tyhmä ja oma vika jne... halusin nyt vain johonkin purkaa.
Ajatelkaa itselle sellainen tilanne, että kyseessä olis teidän kaikkein suurin idoli, pystyisittekö itse sanoon ei?
No nyt asiat on siinä mallissa, että ollaan jo treffattu jonkun kerran ja mä oon nyt ihan toivottoman rakastunut siihen
Ja tiedän todella, että oon tyhmä ja oma vika jne... halusin nyt vain johonkin purkaa.
Ajatelkaa itselle sellainen tilanne, että kyseessä olis teidän kaikkein suurin idoli, pystyisittekö itse sanoon ei?