PAKko purkautua 2 + kavereille....AIKuisilleNaisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Itte miettiny mikä nyky 23 + wee poikia vaivaa?? Tänäänki Salen ostos reissulla nuori jätkä tuli ittelleni tarjoamaan kanto apua....vaikka ukko seiso vieressä?? ITteni oli pakko vastata suoraan=SOri ei heru???? .........VAikka puumat media seksikkäitä--->>>EI se tarkota jokainen nainen olisi vielä valmis siihen kolme kymppisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Itte miettiny mikä nyky 23 + wee poikia vaivaa?? Tänäänki Salen ostos reissulla nuori jätkä tuli ittelleni tarjoamaan kanto apua....vaikka ukko seiso vieressä?? ITteni oli pakko vastata suoraan=SOri ei heru???? .........VAikka puumat media seksikkäitä--->>>EI se tarkota jokainen nainen olisi vielä valmis siihen kolme kymppisenä.

Ehkä tuli just ton takia tarjoamaan kantoapua, jos sulla on 5 kassillista ruokaa käsissä ja miehes vaan seisoo. :D

Siis mä kysyn nyt kaikella ystävällisyydellä: oletko sä Ewi ihan "normaali" vai jotenkin kehitysvammainen tms? tai jos joku tietää niin voisiko vastata. Nää jutut on ihan ihmeellisiä, ei kuulosta ohan normaalin ihmisen jutuilta.

Kas, mä ajattelin Ewiä ihan tänä iltana :D Tuli meinaan mieleen yksi laulu riparilta, joka alkaa näin: "Tuli kirkkoon mies ja lapsi..." Kohdassa, jossa lauletaan "ei monta hetkeä hiljaa tuo ollut pikku pää" tuli väkisinkin mieleen Ewi juttuineen :D

Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Kas, mä ajattelin Ewiä ihan tänä iltana :D Tuli meinaan mieleen yksi laulu riparilta, joka alkaa näin: "Tuli kirkkoon mies ja lapsi..." Kohdassa, jossa lauletaan "ei monta hetkeä hiljaa tuo ollut pikku pää" tuli väkisinkin mieleen Ewi juttuineen :D

haha :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Puumat mediaseksikkäitä? Ohi lensi ja korkeelta :D

juu on ne. mieki aattelin alkaa, alottelen noista 18-vuotiaista kolleista ja pikkuhiljaa siirryn vanhempiin. kaikilla täytyy tietty olla pyykkilautavatsa :p :D

Yhteistyössä