pakko purkautua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äityli-84

Jäsen
28.10.2004
51
0
6
sain muutama tunti sitten tietää,et mies on pettäny mua yhden mun hyvän ystävän kanssa ja nyt tää ystävä on raskaana...

kaikista hauskinta tässä on se et olen myös raskaana ja meidän kahden lasketuilla ajoilla ei ole ku muutama viikko väliä.

mistä sais voimia jaksaa päivästä toiseen tästä eteen päin? edes siihen et jaksais huomiseen??

No suoraan sanottuna ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoea kuin laittaa mies ulkoruokintaan. Kun ystäväsi pitää lapsen niin on tosi epätodennäköistä että suhteenne kestää. Kamala tilanne. Voimia!!!!

Tuollainen asia on melkein liikaa yhden ihmisen kantaa, varsinkin jos on raskaana. Sinuna minä ottaisin yhteyttä johonkin, jonka kanssa voi jutella. Ja en voi muuta sanoa, kuin että itse ainakin jättäisin tuollaisen miehen.

Ajattele asiaa niin, että olet vielä nuori ja sinulla on elämä edessäsi. Ja että itse et ole tehnyt mitään väärää kuten miehesi ja "ystäväsi". Ala rakentaa omaa tulevaisuutta tulevan vauvasi kanssa.

Tosi vaikeaa.Itselläni kokemus,kun eräs nainen soitti minulle ja kertoi pikku vinkkinä,että"kai muuten tiedät,että mulla on ollu suhde sun miehesi kanssa jo puoli vuotta".Siihen se maailma sitten mureni,olin 3.kuulla raskaana.Kaikenlaista yritettiin,perheneuvolaa ym.ym,mutta tulos oli se ,että mies muutti kotoa,kun nuorin oli 10 kk.Tätä en ollut suunnitellut missään vaiheessa.Ajattelin,että näinkö se sitten menee,musta tulee viiden yksinhuoltaja,nuorin vielä syntymättä.Niinhän siinä kävi,mutta nyt yli kymmenen vuoden jälkeen voin sanoa,että selvitty on.Eikä sitä kyllä enää mistään pikkujutuista jaksa ottaa paineita,oli se sellainen koulu.Toivon sinulle paljon jaksamista,sitä tarvitset.Itseäni näin jälkikäteen vaivaa se,että olin nuorimmaisen odotusaikana niin mielettömän surullinen.Isompien kanssa jaksoin leikkiä ja itkin itkuja omissa oloissani,mutta sille syntymättömälle juttelin"äiti ei voi sille mitään nyt,että on niin paha olla.Kun olet syntynyt,niin sitten hymyilen ja leikin kanssasi"

Voi hemmetti minkälaisia miehiä maa päällään kantaa.Sinuna laittaisin miehen ulos joksikin aikaa ja sinä aikana mietit että haluatko hänet todella takaisin..!

Voimia :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:12 Janna kirjoitti:
Tossa tilanteessa ensimmäisenä tuli mieleen, että heivatkaa molemmat mimmit ukko pellolle ja ystävystykää keskenänne kunnolla. Teitähän yhdistää jo monta asiaa muutenkin. Kyllä miestä harmittais, kun hänellä on kaksi lasta tulossa ja kahdet elatusmaksut tiedossa ja te olisitte maailman parhaat kaverit keskenänne.

Tähän en lisää kuin peesi, eli ainakin tutustukaa toisiinne ainakin jo lastenne tähden. Ukon suhteen -> harkitkaa äidit yhdessä onko hän tekojensa arvoinen ihminen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 14:39 Pappal viel mieles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:12 Janna kirjoitti:
Tossa tilanteessa ensimmäisenä tuli mieleen, että heivatkaa molemmat mimmit ukko pellolle ja ystävystykää keskenänne kunnolla. Teitähän yhdistää jo monta asiaa muutenkin. Kyllä miestä harmittais, kun hänellä on kaksi lasta tulossa ja kahdet elatusmaksut tiedossa ja te olisitte maailman parhaat kaverit keskenänne.

Tähän en lisää kuin peesi, eli ainakin tutustukaa toisiinne ainakin jo lastenne tähden. Ukon suhteen -> harkitkaa äidit yhdessä onko hän tekojensa arvoinen ihminen.

Ette kaks tainneet lukea alkuperäistä viestiä kunnolla, nämä ovat jo hyviä ystäviä. Tai mitä ilmeisemmin alkuperäinen luuli hyväksi ystäväksi, mutta tuollaistahan hyvä ystävä ei oikeasti tekisi :'( .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 01:05 äityli-84 kirjoitti:
sain muutama tunti sitten tietää,et mies on pettäny mua yhden mun hyvän ystävän kanssa ja nyt tää ystävä on raskaana...

kaikista hauskinta tässä on se et olen myös raskaana ja meidän kahden lasketuilla ajoilla ei ole ku muutama viikko väliä.

mistä sais voimia jaksaa päivästä toiseen tästä eteen päin? edes siihen et jaksais huomiseen??

KAMALAA!! :hug: :hug: :'( :'( :hug: :hug: en osaa yhtään neuvoa, vaik itse melkein vastaavassa tilanteessa olinkin vuosi takaperin, mun oli vaan pakko joka aamu nousta ja jaksaa kun lapset piti hoitaa kaikesta huolimatta.

Yhteistyössä