Pakko valittaa ja avautua nyt jollekin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HouseOfSleep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HouseOfSleep

Jäsen
20.07.2011
372
0
16
Ei voi valittaa livenä kenellekään koska oikeesti mun asiat on todella hyvin.

Mutta. En ole juurikaan nukkunut. Mulla on ihan kamala päänsärky päällä. Pitäisi siivota ja pakata reissua varten, kirjoittaa veljelle lappu jossa lukee ohjeet kanien hoitoon ja kukkien kasteluun kun ollaan viikko poissa. Ei vaan jaksa.

Mulla on paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö, joista mä olen kiitettävästi jo parantunut. En ole oireillut ainakaan vuoteen, ja lääkkeet lopetettiin hiljalleen lääkärien valvonnassa maaliskuussa. Nyt sit kun olin yksin yötä ja pengoin ikäviä juttuja menneisyydestä niin sain ihan kunnon kohtauksen yöllä. Valvoin, itkin hysteerisesti, hyperventiloin, olin ihan palasina.

Ehkä raskaushormonit sitten vaikuttaa kanssa tähän. Prkl.

Nyt pitäis olla iloinen ja lähteä reissuun ja vaikka mitä. Hurraa.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";24403098]Ärsyttää vaan tollaset turhan tilittäjät, joilla oikeasti elämä on paremmin kuin hyvin ja silti vaan natistaan.[/QUOTE]

On mullakin kaikki hyvin,mutta varmasti huonosti nukutun yön jälkeen haluan kitistä ja kiukuta. Ei kukaan jaksa olla 24/7 iloinen ja tyytyväinen... oli asiat miten ihanasti tahansa. Ja jos House Of Sleeppiä helpottaa tilittää kaksplussalla,ni hienoa että tekee niin.

[QUOTE="vieras";24403098]Ärsyttää vaan tollaset turhan tilittäjät, joilla oikeasti elämä on paremmin kuin hyvin ja silti vaan natistaan.[/QUOTE]

Valittaa sitä ihmiset paljon pienemmistäkin jutuista. Miksi sun pitää avata koko ketju jos noin ahdistaa, kun selvästi otsikosta näet mistä on kyse? Tekis hyvää sullekin avautua!

...kun olet kävellyt viikon toisen kengissä ja elänyt hänen elämää niin voit sanoa, että kaikki on hyvin ja toinen turhaan vaan natisee....

Kiitos teille. Mä oon rv 16. Me lähdetään Rodokselle, mikä on oikeesti tosi ihana juttu. Ja varmaan olo helpottaa heti kun saan pakattua ja lähdetään kentälle :)

Ja sille, joka sanoi että valitan turhasta. Vuonna 2006 sairastuin tähän paniikki-ahdistukseen. Se vei mut kuukausiksi sängyn pohjalle. Pelkäsin kaikkea. Itkin. Viiltelin. Halusin kuolla. En saanut mitään tehtyä, edes käytyä suihkussa. Sitten kun mut saatiin kuntoon, arvostan elämää ihan eri tavalla. Jos et ole ikinä kokenut paniikki- tai ahdistuskohtausta, siis kunnollista sellaista niin älä perkele tule sanomaan että turhasta valitan! :mad: Silloin kun tuntuu että pää räjähtää, että kaikki on ihan perseestä eikä missään ole mitään järkeä eikä elämä voi jatkua. Silloin ei valita turhasta.

Se että kohtaus meni ohi, ei tarkoita sitä että olo olisi vieläkään kovin mukava ja ne jutut mitkä mua yöllä ahdisti niin tuntuu vieläkin takaraivossa. Vaikka oikeesti ei olekaan mitään hätää. Kyllä, hormonit ja nukkumattomuus. Pitää puhua neuvolassa tästä...

Viimeksi muokattu:
Alkuraskaudessa useammalla on mitä kummallisempiä tunnetiloja. Yleensä paniikkia ja pakokauhua vaikkei mitään syytä ole. Siihen lisättynä vähät yö unet niin "paketti on valmis"
Jaksamista.

No nyt mä satutin selkäni tosi kipeesti suihkussa kaiken päälle. Tai siis se on vaivannut jo pitkään mut nyt se meni jotenkin kunnolla. En saanut kun toisen säären ajeltua ja käveleminen tekee pahaa... mä itken täällä ihan täysillä taas, toivottavasti mies tulee nopeesti kotiin.

No nyt mä satutin selkäni tosi kipeesti suihkussa kaiken päälle. Tai siis se on vaivannut jo pitkään mut nyt se meni jotenkin kunnolla. En saanut kun toisen säären ajeltua ja käveleminen tekee pahaa... mä itken täällä ihan täysillä taas, toivottavasti mies tulee nopeesti kotiin.

:hug:

Auttaisiko kylmä? Mies ottaa aina kylmä-kuuma suohkuja kun selkä alkaa vaivaamaan. Ja pitää kylmähaudetta selässä. Auttaa tosi paljon.

Mä makaan sohvalla ja lepuutan, odotan et kipulääke alkaa "muka" vaikuttaa. Kokeilen kohta geelipussia selkään, kiitti vinkistä :) Pitäis saada pakattua jotenkin, vähän vaikee kun ei pysty kunnolla liikkumaan.

Kaikin puolin mahtava päivä. Mitä seuraavaksi, myöhästyn lennolta? Kone tippuu taivaalta? :snotty:

Yhteistyössä