pakko vissiin alkaa ensi viikosta käymään perhekerhossa..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
ei vaan yhtään vähempää enää vois kiinostaa!! siis mie inhoan sitä paikkaa!!! ne ohjaajat kyselee ihan äärimmäisen henkilökohtasia asioita, aina pitää olla oikeen mairea hymy naamalla, ja olla niin tekopirteetä että!!! mutta.. kun tuo poika taas itkeskeli, kun hällä ei ole ketään kaveria.. no eihän sillä kyllä ole.. seurakunnan kerhossa käyvät kahesti viikossa, mutta näin loppu viikosta alkaa pojulla olemaan mieli maassa, kun ei tässä tosiaan asu ketään toista pikku jässikkää lähimailla.. miten ihmeessä mie saan ittestäni revittyä sen että lähen sinne jaaritteleen toisten äitien kanssa, kuinka "raskasta" on olla lasten kans (musta siis ei ole raskasta olla lasten kanssa kotona, mutta eipä ne juuri muusta sielä porise ) jnejne..?! :/ mutta pakkohan tähän hommaan on joku keksiä, kun poika vaan itkeskelee ja on mun mielestä jopa masentuneen olonen, kun ei ole kaveria.. :(

Me käydään srk:n perhekerhossa, ei muakaan suuremmin kiinnosta. Suuremmalla osalla vanhemmista on omat kuviot ja systeemit. Mut se ohjaaja on kyllä ihan huippu ja poika tykkää kovasti, pakkohan se sitten on siellä käydä.

no mikäs pakko siellä on sellasta kuunnella? jos oot eri mieltä, niin tuo se esiin. monesti musta tuntuu, että noissa paikoissa porukka myötäilee just tollasia juttuja, kun kukaan ei uskalla ekana olla eri mieltä.

ja mää taas tykkään kovasti käydä siellä, mutta meidän kerhossa ei ookkaan mitään kamalia tätejä tai äitejä, onneksi!!! älä vastaa, jos utelevat! tsemppiä sulle

Joo ne on kyllä ihme paikkoja, kaikki teeskentelee olevansa täydellisiä äitejä tekovirne naamallaan ja sitten valitetaan kun ei saa nukkua, ei oo omaa aikaa yms. kakkaa..

Kuka oikeasti jaksaa sitä lapsista jauhamista puolituttujen kanssa! Musta se on niin teennäistä,tai siis ei ollut " mun juttu".Mieluummin tapailen sellaisia tyyppejä jotka oikeasti kiinnostaa,muutenkin kuin lasten kautta...

Alkuperäinen kirjoittaja evvk:
Joo ne on kyllä ihme paikkoja, kaikki teeskentelee olevansa täydellisiä äitejä tekovirne naamallaan ja sitten valitetaan kun ei saa nukkua, ei oo omaa aikaa yms. kakkaa..

Mis ihmees sie oikein perhekerhos käyt? Ei miul ainakaan mikään tekovirne oo kun on oikeesti hauskaa....

Me tykätään käydä. Kiva päästä juttelemaan muiden äitien kanssa ja poika tykkää kun on muita lapsia ympärillä. Mulla ei sellasia kavereita asu lähellä joilla ois lapsia.. Naapurissakin vaan vähän lapsia ja harvoin ne sattuu yhtä aikaa leikkipaikalle..

Mä en ole koskaan käyny perhekerhossa tai avoimella päiväkodilla tms. No okei muutaman kerran entisessä kotikaupungissa kotikylän jossain äitilapsikerhossa...

Mut mua ei kyllä helpolla saa sinne ihmettelemään että miten mun ja sun ja heidän lapset nukkuu ja syö ja saa hampaita ja puhuu ja käy potalla jnejnejnejne... mulle riittää ihan tää virtuaalinen keskustelu aiheesta...

Ei minunkaan pojat oo paljoo kamuja saaneet. No isompi sit kun meni eskariin, mut sillonkaan ei sit paljoo kamujensa luona käyny. Oikeestaan vasta nyt kun ite kulkee pyörällä kamujen luo, niin on useammanki luona alkanu käymään. Ja on kyllä eri luonteinenki ku tyttö, jolla on ollu koko ajan kamuja. Ja tää nuorin ei oo vielä kaipaillu, tai no ei oo ainakaa sanonu mitään... :whistle:

Mut ehkä mä siksikään en ole innokas kavereiden saamisen takiakaan menemään, kun eipä mulla itelläkään oo lapsena kumuja ollu, niin en silleen osaa aatella että mun pitäs väkisin sinne työntyä vaan siks että poika sais kavereita.

Ja pitää vielä lisätä että mä en yhtään pätkääkään jaksa riehuvia ylivilkkaita lapsia. niitäkin siellä ihan varmaan on ainaki kaks.

Yhteistyössä