Pakkomielteinen Ihastuminen, josta en pääse irti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen aivan toivottomasti ihastunut ollut jo vuoden. Henkilö pyörii mielessä koko ajan. Haittaa jo muuta elämää.

Tietysti tilanne on se ettei hän ole kiinnostunut minusta. Viestittelee kyllä silloin tällöin, yleensä kännissä. Tykkää kuulemma minusta tavallaan aika paljon, mutta asun liian kaukana. (100km) Välillä oon kuin sisko kuulemma ja välillä haluaa panna. Minua ei suostu tapaamaan vaikka tapailee paljon muita naisia. Olen liian kiltti ja ihana kuulemma. Ja minä pöljä en vaan usko, että pitäisi antaa olla, kun kyllähän tuo kaikki selvästi kertoo ettei kiinnostusta ole.

Ei sitä miestä kiinnosta kuin pillu. 100km ei ole älyttömän pitkä välimatka ja jos mies olisi susta kiinnostunut muuna kuin panopuuna niin ei pitäisi tuota välimatkaa ongelmana.

Taitaa sinulla olla oikeat mietteet ja tuntemukset.
Kannattaa yrittää pitää etäisyyttä ja olla pitämättä yhteyttä jonkin aikaa. Se voisi helpottaa ihastuksen tunteesta pääsemisessä. Nyt junnaat paikallaan, etkä pääse eteenpäin tämän ihmisen takia. Sitten voitte taas jatkaa yhteydenpitoa, kun olet saanut ihastuksen tunteitasi joko siirrettyä toiseen tai laantumaan kokonaan. Nyt toiveesi heräävät joka kerta turhaan, kun mies soittaa sinulle. Ja tämä ruokkii ihastuksen tunnettasi.

Ei sitä miestä kiinnosta kuin pillu. 100km ei ole älyttömän pitkä välimatka ja jos mies olisi susta kiinnostunut muuna kuin panopuuna niin ei pitäisi tuota välimatkaa ongelmana.

Samaa mieltä oon myös ite. En vain osaa päästää irti. Tiedän myös, että kaverina hän tykkää ja haluaisin hänet elämässäni pitää ystävänä. On vaan vaikea päästä tästä ihastuksesta irti.

Yhteistyössä