Pakolaiselle kelpaa pieni 700 euron asunto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi pakolainen EI SAISI haluta asua Helsingissä? Miksi se on sulle niin suuri ongelma?

Mulle on iso ongelma, että pakolaiset sijoitetaan maan kalleimmille neliöille veronmaksajien rahoilla. Samaan aikaan muut pakolaiset sit nukkuu teltoissa, kun ei ole tilaa/rahaa. Mistä saadaan 30 000 kpl asuntoja Helsingistä tuleville pakolaisille tänä vuonna? Millä rahalla maksetaan heidän vuokrat?

Niinpä. Ja mitä sitten vaikka asuiskin jossain luxus kämpässä? Onko se pakolaisilta kielletty. Vaikka miljardööri voi saada pakolaisstatuksen. Ja aika ymmärrettävää että ilmeisesti-homo ei voi asua missään vastaanottokeskuksessa.

Siinäpä taas yksi oiva ketkuiluväline pakoloisille. Esittävät olevansa homoja, niin johan aukeaa pikatie parhaisiin asuntoihin. Suviksiin menee täydestä. Kukahan tämän kaiken lystin maksaa?

Siinäpä taas yksi oiva ketkuiluväline pakoloisille. Esittävät olevansa homoja, niin johan aukeaa pikatie parhaisiin asuntoihin. Suviksiin menee täydestä. Kukahan tämän kaiken lystin maksaa?
Täytyy tälleen homona sanoo, että kyllä itku pääsis jos pitäis majoittua johonkin laitokseen 300 ihmisen kanssa, joista suurin osa todennäköisesti olis muslimeja. Tai vaikka olis kristittyjä.

Ei homous näy päällepäin. Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero? En minäkään repostele muille ihmisille seksuaalisia mieltymyksiäni ja tapojani.
Ei aina näykään. Ja kuka on sanonut että pitäisi tehdä siitä joku numero? Mutta tajuutko sä että jos sä asut vaikka sen puol vuotta 300 ihmisen kanssa ja sun pitää kokoajan varoa ettet paljastu, se voi olla aika rankkaa. Puhumattakaan siitä ahdistuksesta mitä sä koet kun tiedät että elät 300 ihmisen kanssa jotka ehkä vihaa sua ja pitää sua kuvottavana ja syntisenä ihmisenä. Kenties kuuntelet kun homoja haukutaan ja nyökyttelet vaan päätäs. Kenties monet utelee sun seurustelusuhteista ja sun pitää keksiä hätävalheita. No joo, en oletakaan että ymmärtäisit jos ei sulla oo omakohtaista kokemusta.

Ei aina näykään. Ja kuka on sanonut että pitäisi tehdä siitä joku numero? Mutta tajuutko sä että jos sä asut vaikka sen puol vuotta 300 ihmisen kanssa ja sun pitää kokoajan varoa ettet paljastu, se voi olla aika rankkaa. Puhumattakaan siitä ahdistuksesta mitä sä koet kun tiedät että elät 300 ihmisen kanssa jotka ehkä vihaa sua ja pitää sua kuvottavana ja syntisenä ihmisenä. Kenties kuuntelet kun homoja haukutaan ja nyökyttelet vaan päätäs. Kenties monet utelee sun seurustelusuhteista ja sun pitää keksiä hätävalheita. No joo, en oletakaan että ymmärtäisit jos ei sulla oo omakohtaista kokemusta.

Minulla on omakohtaista kokemusta ihmisten tuomitsevista asenteista. Siksi en mainostakaan muille seksuaalista puoltani, vaan olen hiljaa.

Minulla on omakohtaista kokemusta ihmisten tuomitsevista asenteista. Siksi en mainostakaan muille seksuaalista puoltani, vaan olen hiljaa.
Kuten sanoin, ei kukaan oo sanonutkaan että siitä pitäisi tehdä numero tai sitä pitäisi mainostaa jotenkin. En mäkään ole koskaan seksuaalista suuntautumistani mainostanut (ok, täällä nyt). Sekin muuten voi joissain tilanteissa olla aika raastaavaa.

Yhteistyössä