Pakolaisvastaisuus kantaa hedelmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sen verran uskon, että ehkä 10 % hakijoista on todellisen turvapaikan tarpeessa, muut pelkkiä surffaajia. Pahiten kärsivät ovat edelleen Syyriassa ja kuolevat nälkään. Nämä ei kiinnosta suvakkeja, koska eihän nälkiintynyt jaksa panna.
Tämä on erityisen järkyttävää: Suomi kääntää selkänsä heille, jotka apua eniten tarvitsisivat ja hyysää sotaa paossa olevia elintasosurffareita.

Pitihän se arvata että turvapaikanhakijoihin kohdistuneet rasistiset rikokset ja uhkailut ei ole kaikki tiedossa. Surullista kuitenkin etteivät ole tehneet rikosilmoitusta edes puukolla uhkailusta. Mulle on ihan sama jos joku ei halua turvapaikanhakijoita tänne tai ei pidä niistä, mutta jos aletaan puukolla uhkailemaan, niin kannattaiskohan kattoa peiliin.

Pitihän se arvata että turvapaikanhakijoihin kohdistuneet rasistiset rikokset ja uhkailut ei ole kaikki tiedossa. Surullista kuitenkin etteivät ole tehneet rikosilmoitusta edes puukolla uhkailusta. Mulle on ihan sama jos joku ei halua turvapaikanhakijoita tänne tai ei pidä niistä, mutta jos aletaan puukolla uhkailemaan, niin kannattaiskohan kattoa peiliin.
:LOL::LOL:
Kuule, tällä porukalla on sellainen suvakkiarmeija apunaan ettei varmasti yksikään ongelma jää huomiotta. Kannattaisi varmaan itse katsoa peiliin ja katsoa mikä sinisilmäinen hölmö sieltä katsoo takaisin.

Yhteistyössä