Pakolliset ekaluokkalaisen kouluhankinnat -gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juomamuki?

Mä sanoisin että kännykkä.

Meillä on tuossa koulussa jokaisessa luokassa mukirivistö seinällä hanan lähellä. Opettajat ovat huomanneet sen olevan erittäin hyvä käytäntö. Kukin saa juoda, jos janottaa. Oppilaat tuovat omat nimetyt mukit, joissa on ripa. Ei ole iso kustannuskysymys. Muovinen, emalinen tms. särkymätön pitää olla. Koululta saa kuulemma myös, jos ei pysty hankkimaan mukia.

Kännykkä on kyllä. Unohdin mainita sen.

• Tykkää
Reactions: Jennan unelma
[QUOTE="vieras";26858012]Meillä on tuossa koulussa jokaisessa luokassa mukirivistö seinällä hanan lähellä. Opettajat ovat huomanneet sen olevan erittäin hyvä käytäntö. Kukin saa juoda, jos janottaa. Oppilaat tuovat omat nimetyt mukit, joissa on ripa. Ei ole iso kustannuskysymys. Muovinen, emalinen tms. särkymätön pitää olla. Koululta saa kuulemma myös, jos ei pysty hankkimaan mukia.
[/QUOTE]
Kuulostaa ihan fiksulta :)

Mun tytön luokassa on myös saanut juoda jos janottaa, kaapissa on juomalaseja (kaiketi...tai mukeja, jostain ne kuitenkin joi käsittääkseni).

Huomenna :O

Meillä toivottiin myös ekalla juomamukia kouluun.

Eiköhän noilla sinun listaamilla tavaroilla eka pvä suju, mut tärkeille paperille reissukansio reppuun ehdottomasti :) Meillä ne jaettiin kyllä koulusta.

Meillä piti olla hammasharjakin. Se tuli minulle yllätyksenä. Juomamukia ei tarvittu, eikä liioin kännykkää.

Ja arvatkaas vaan, olenko muistanut hankkia hammasharjaa tuolle eskarin aloittavalle? Aivan oikein, en ole. Oletan, että sillekin olla pitää, kun samassa rakennuksessa ovat. Kai se hammashoitaja eskareillakin käy.

Ääh, ja nyt tajusin, ettei tuolle kakkosluokkalaisellekaan ole. No, huomenna ehtii vielä.

No eiköhän noilla alkuun pääse. Meillä ei oo vielä reppuakaan - koulu alkaa maanantaina. Penaali on ja pari lyijykynää :) Eikä nyt vielä mitään kunnon ulkovaatteitakaan tarvi, kesä vielä :)

Meillä tehtiin nämä hankinnat:
- reppu
- penaali
- kyniä ja kumeja
- terotin
- viivotin
- sisä-crocksit
- heijastimia, avaimenperä
- koulupöytä
- koulutuoli

Meidän tulevalla ekaluokkalaisella koulu alkaa vasta viikon päästä tiistaina. Tässä on edessä vielä kesälomareissu sun muuta mukavaa ennen ekaa koulupäivää... :)