Paksu valkovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmh..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmh..?

Vieras
Minulla oli antibioottikuurin seurauksena hiivatulehdus. Oireet olivat selvät, erittäin paksua valkovuotoa, haavaumia, kovaa kutinaa, virstatessa kirveli jne.. otin suun kautta syötävän hiivakuurin ja oireet lähtivät helpottamaan. Haavaumat paranivat, punoitus poistui eikä kutise enään. Valkovuotokaan ei ollut enään niin paksua. Paksuksi se valkuvuoto silti jäi, mutta ei ole niin paksua kuin tuon hiivan aikana. kostuttaa edes vähän limakalvoja, mutta selkeästi on sellaista valkoista ja paksumpaa kuin normaalisti. mikä mahtaa olla syynä? Kävin ennen tuota hiivatulehdusta gynellä ja kaikki olivat ok. Onko mahdollista että minulla olisi hiiva vieläkin vähän, mutta siinä ei ole muita oireita? Olen myös syönyt nyt noin vuoden yasmin pillereitä ja mihinkään toistuviin hiivoihin minulla ei mielestäni ole ollut taipumusta. Olen nyt syönyt pillereitä kaksi laattaa putkeen ja voiko se aiheuttaa tällaista?

Mulla on aina valkovuoto ollu jotenkin paksua. Mitään hiivaa mulla ei ole. Ei ainakaan todettu, eikä kyllä oireilekkaan. Virtsatietulehdus kierro mulla kuitenkin on. Mutta en usko että valkovuodon paksuus on mitenkään erikoista, itseäni se ei koskaan ole haitannut, kun mulla se on aina ollut paksua. tottakai jos se häiritsee kannattaa kysyä neuvoa vaikka terveydenhoitajalta tai vaikka ihan gyneltä. :)

Yhteistyössä