PALAA KIIIIINNNNI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Munamankeli

Vieras
Mä yritän epätoivosesti vaihtaa profiili kuvaa ja saankin poistettua ton oravan siitä. Ongelma alkaa ku koitan ladata uuden kuvan siihen eikös se hemmetin kurre oo TAAS siellä PRKL:n profiilissa!!! mut uutta kuvaa ei näy ei kuulu...

Mulla on vieläki se samperin jääkautinen kurre... Olisin vaan niin halunnu että munkin ikää olis arvattu mut vaikka oonki saman näkönen ku toi orava niin oon kyllä hieman nuorempi :p

Alkuperäinen kirjoittaja Munamankeli:
Mulla on vieläki se samperin jääkautinen kurre... Olisin vaan niin halunnu että munkin ikää olis arvattu mut vaikka oonki saman näkönen ku toi orava niin oon kyllä hieman nuorempi :p

Kyl siel ihan siun kuva on :)
Ja veikkaan iäksi 22v

Jaa on vai :o ei mulla kyllä näkuu toi orava edelleen... avasin uuden netin ja kirjauduin uudestaan niin silti. ja selittää kyllä että on muutokset tallennettu mutta emmä kyllä huomaa... hyvä sitte jos on muuttunu silti vaikka ite en nää :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Heitänpä arvioksi 19. :whistle: Ja ihan siltä pohjalta kun profiilissa mainitset että olet nuori äiti.... :D (muuten kyllä olisin heittänyt arvioksi 23 :p )
Siis 23-vuotiashan on ihan teiniäidiksi luokiteltava. :( Minä ainakin sain aivan järkyttävää kohtelua ja kommentteja tullessani tuon ikäisenä äidiksi.

Yhteistyössä