Mul on nyt toista viikkoa tuntunut kurkussa ajoittain sellanen "palan" tunne. Painaa kipeästi tuosta (miten sen nyt sanois) kurkunpään luona tai takana... Nyt sitte tänään on tuntunu koko päivän mitä ei oo aikasemmin kyl tehnyt.
Mitään flunssaa ei oo ollu eikä yskääkään. Ainoa toinen oire on voimakas väsymys...mut ei kyl välttämättä liity tähän.
Lekuriin ois tarkotus soittaa aika huomenissa, mut onko teillä kellään muulla ollut vastaavanlaista?
Mitään flunssaa ei oo ollu eikä yskääkään. Ainoa toinen oire on voimakas väsymys...mut ei kyl välttämättä liity tähän.
Lekuriin ois tarkotus soittaa aika huomenissa, mut onko teillä kellään muulla ollut vastaavanlaista?